Blond

1. Data: 2004-07-06 16:20:01

Temat: Blond
Od: "Krzysiekkk" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

mam krótkie włosy naturalnie kolory ciemny blond (kiedyś były jasny blond
ale się chyba przepaliły ze starości). Obecnie przefarbowane (na koniec
kwietnia) kremem Wellaton ciemny brąz. Teraz wzięło mnie żeby na wakacje
przerobić się na albinosa lub chociaz na blondyna. Czy nie za szybko się
decyduje na taką zmianę ?? (2 miesiące po poprzednim farbowaniu) czy to
wogóle odniesie jakikolwiek skutek w warunkach domowych (włosy już
pojaśniały z tego ciemnego brązu a odrosty mają już ok 2-3 cm i sa dosyć
jasne. ) po farbowaniu nie wykluczam jeszcze skrócenia fryzury. Nie pytam o
pozwolenie bo każdy dla ostrożności powie -"idź do fryzjera" ale czy sam by
zaryzykował ?

dzieki i pozdrawiam

Krzysiekkkk

1. Data: 2004-07-06 17:34:25

Temat: Re: Blond
Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <ccejf5$1a7$1@news.onet.pl>, ze
m...@p...onet.pl twierdzi...
> [...]
|pozwolenie bo każdy dla ostrożności powie -"idź do fryzjera" ale czy sam by

Mi sie zdarzalo farbowac w okresach krotszych niz 2 miesiace - zawsze w
domu. Ale zawsze uzywam mocnych farb (blond palette 4-6 tonow bodajze
E20, albo Joanna - ta najmocniejsza), kolory roznych producentow.

--
K.
christianity is the most perverted system that ever shone on man -

Kolory włosów
Iwostin - Purritin - pytanie
lakiery do paznokci
Petrole