Re: Petrole

1. Data: 2004-07-06 09:44:21

Temat: Re: Petrole
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Suzifox <s...@i...net.pl> napisał(a) w wiadomości
news:ccdqg1$apv$1@serwer.infinity.net.pl:

> Szukam w trojmiejskich aptekach :Lotion z chlorofilem.Niestety
> bezskutecznie,może ktoś oriętuje się gdzie moge dostać??

Kidyś były na Grunwaldzkiej. O tu:
Apteka Calamus
Gdańsk, Al. Grunwaldzka 52 tel. 345-43-01

Jednak samych Petrole nie polecam - u mojej żony nie działały.
--
Pozdrawiam, S e b a s t i a n 'Seva' M y a. GG#788049
Polecane aukcje: http://www.kuvera.prv.pl | mail:w...@p...pl

1. Data: 2004-07-06 10:28:22

Od: "Suzifox" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki :)
A można wiedzieć co pomogło, bo ja już sama nie wiem jak ratować moje
włoski;)?

1. Data: 2004-07-06 10:40:19

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

> A można wiedzieć co pomogło, bo ja już sama nie wiem jak ratować moje
> włoski;)?

Zona przywiozła sobie z Bułgarii jakieś zioła. Ich wywarem płukała sobie
włosy i podobno jest lepiej. Nie wiemy jednak co to za rośliny, kupiła je
w tamtejszej zielarni.

1. Data: 2004-07-06 11:04:46

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Suzifox wrote:

> A można wiedzieć co pomogło, bo ja już sama nie wiem jak ratować moje
> włoski;)?

Mysle, ze to sprawa indywidualna, ja po Petrole (zwlaszcza po odzywce)
zarejestrowalam znaczna poprawe.
Pewnien minus: nieco mi sie po tym przetluszczaly wlosy.

Dunia
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.

1. Data: 2004-07-08 10:24:54

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Mysle, ze to sprawa indywidualna, ja po Petrole (zwlaszcza po odzywce)
> zarejestrowalam znaczna poprawe.
> Pewnien minus: nieco mi sie po tym przetluszczaly włosy.

Bardzo indywidualna:-) U mnie działa Petrole (bardzo działa - po
pierwszej kuracji dwoma butelkami zrobiłam przerwę i teraz wróciłam do
specyfiku - zużywam juz 5 opakowanie i mam nadzieję że nigdy nie
zaprzestaną produkcji) Fryzjerka jest zachwycona, włosy nie wypadają
(wypada ich mniej niż przeciętne 60 dziennie), skóra się wyleczyła z
podrażnień (u mnie z wodą jest coś nie tak) a włosy mniej się
przetłuszczają:-) (nigdy nie miałam problemu z przetłuszczaniem a teraz,
gdyby nie brud w powietrzu to mogłabym myć głowę co półtora tygodnia).
Dot. lotionu.
--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-07-08 15:29:53

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM wrote:

> przetłuszczają:-) (nigdy nie miałam problemu z przetłuszczaniem a teraz,
> gdyby nie brud w powietrzu to mogłabym myć głowę co półtora tygodnia).
> Dot. lotionu.

No, wlasnie - ja mialam szampon i balsam.
To chyba jednak zaryzykuje ten lotion przy najblizszym pobycie we WRO.

Dunia
--
All our science, measured against reality, is primitive and childlike -
and yet it is the most precious thing we have. | Albert Einstein

jaki tusz dla wrazliwych oczu alegrika?
Sky High Curves
tusze bourjois
[Wroclaw] gdzie jakies fajne sklepy z bielizna?
odszczekuję...