tusze bourjois

1. Data: 2004-07-05 21:42:48

Temat: tusze bourjois
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie które z tuszy bourjois jest Waszym zdaniem najlepszy? Chcę kupić
a jest kilka rodzajów i nie wiem na jaki się zdecydować. Poszukuje takiego
który wydłuża i pogrubia rzesy.

1. Data: 2004-07-06 06:02:35

Temat: Re: tusze bourjois
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 5 Jul 2004 23:42:48 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <s...@i...pl> i powiedziała:

> [...]
> a jest kilka rodzajów i nie wiem na jaki się zdecydować. Poszukuje takiego

Volume Glamour (oczywiście najprościej iść do saloonu i wypróbować).

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take the round about way.

1. Data: 2004-07-06 07:23:24

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Jul 2004 06:02:35 +0000 (UTC), in pl.rec.uroda Małgorzata
Krzyżaniak <z...@t...eu.org> wrote in
<s...@z...kofeina.net>:

>Volume Glamour (oczywiście najprościej iść do saloonu i wypróbować).

i broń boże nie kupować na Allegro, chyba że naprawde wie się, gdzie.
podrabiają na potęgę, ech.

an.

1. Data: 2004-07-06 08:43:28

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 06 Jul 2004 09:23:24 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@d...pl> i powiedziała:

> i broń boże nie kupować na Allegro, chyba że naprawde wie się, gdzie.
> podrabiają na potęgę, ech.

Y? Przecież to dość tani tusz? Jakieś 30 zł kosztował w drogerii.

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take the round about way.

1. Data: 2004-07-06 08:52:09

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak wrote:
> Pewnego dnia, a było to Tue, 06 Jul 2004 09:23:24 +0200, przyszła do mnie
> wiadomość z adresu <a...@d...pl> i powiedziała:

> Y? Przecież to dość tani tusz? Jakieś 30 zł kosztował w drogerii.

Yhy, a sa podrobki po...juz patrze...po 22 zlote, o.
Btw - paru nowych podrobkowiczow mamy od kilku dni, malo nie doznalam
roznych rzeczy wczoraj, widzac palety w typie Ruby Rose, ale z wielkim
"Chanel" i "J`adore" na opakowaniu ;-) Chanel nie powinien, doprawdy,
wypuszczac ukradkiem limitowanych wersji 48 cieni z marnymi aplikatorami
wylacznie na rynek zagraniczny ;-)

T., z Pump up the Volume od 2 dni, wiec ocenie, jak pouzywam dluzej

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-07-06 08:59:34

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Jul 2004 08:43:28 +0000 (UTC), in pl.rec.uroda Małgorzata
<s...@z...kofeina.net>:

>Y? Przecież to dość tani tusz? Jakieś 30 zł kosztował w drogerii.

a u podrabiacza już od 15.

http://allegro.pl/show_item.php?item=27839957

yyych.

an.

1. Data: 2004-07-06 09:46:08

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Krzyżaniak <z...@t...eu.org> wrote in

> i broń boże nie kupować na Allegro, chyba że naprawde wie się, gdzie.

Właśnie miałam zamiar kupić na allegro:) ale chyba zrezygnuję
Dzięki

1. Data: 2004-07-06 09:57:51

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Jul 2004 11:46:08 +0200, in pl.rec.uroda "a_gg_a"
<s...@i...pl> wrote in <ccdsdl$nkv$1@atlantis.news.tpi.pl>:

>Właśnie miałam zamiar kupić na allegro:) ale chyba zrezygnuję

no, ceny tych oryginalnych wychodzą podobnie do sklepowych.

an.

1. Data: 2004-07-06 10:22:57

Od: "Ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a_gg_a" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
| Mam pytanie które z tuszy bourjois jest Waszym zdaniem najlepszy? Chcę
kupić
| a jest kilka rodzajów i nie wiem na jaki się zdecydować. Poszukuje takiego
| który wydłuża i pogrubia rzesy.

Ja się przymierzam do Pump Up The Volume, ale dosyć drogi ten tusz powiem
szczerze..:(
Ale jeżeli jest rewelacyjny (?) , to wart każdej ceny.

Ilona

1. Data: 2004-07-06 11:03:03

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona wrote:

> Ja się przymierzam do Pump Up The Volume, ale dosyć drogi ten tusz powiem
> szczerze..:(
> Ale jeżeli jest rewelacyjny (?) , to wart każdej ceny.
>
> Ilona

Kupilam 2 dni temu, uzylam 2 razy - jestem pozytywnie zaskoczona.
Wzielam go [warszawski Douglas, 49.50], bo nie bylo brazowego Aqua
Volume, ktory jest moim nr 1 :-). Pump mnie zaskoczyl, po opiniach z
wiazu spodziewalam sie gestej mazi, ktora oblepi mi rzesy tak, ze stana
sie jednoscia, po czym wypadna ;-), tymczasem ladnie podnosi, podwija,
pogrubia srednio, jest wodoodporny (tylko takich uzywam), kolor bardzo
ladny - slowem jestem poki co zadowolona i zwolenniczkom ladnego,
naturalnego makijazu polecam :-)

T.

--
[...]

[Wroclaw] gdzie jakies fajne sklepy z bielizna?
odszczekuję...
Kolczyk w pępku Kraków
odciski na stopie
Pielęgnacja długich włosów