Pielęgnacja długich włosów

1. Data: 2004-07-05 18:34:11

Temat: Pielęgnacja długich włosów
Od: "Osadnik" <...@...dundel> szukaj wiadomości tego autora

Sobie urosły już takie długi ewłosy do ramoion ale
nie wiem jak je formoweać żebym nie przypominał
jakiegoś napuszonego typks. Strasznie się puszą, a
pianka pogarsza tylko sprawa. żele są za ciężlkie
i to wychodzi wtedy za drogo.

W każdym razie suszyć ne moge inaczej niż
przebywac w pozycji pionowej przez 2 goiny . bo
jak zasną z mokrymi to mam koguta po jednej
stronie, a jak susze to wyglądam jak buszem? vco
na to można poradzić?

Przcież wiem jak chodze powawie i inni mają..
Tylko mi jak zawsze coś sie chrzani.

1. Data: 2004-07-05 19:20:29

Temat: Re: Pielęgnacja długich włosów
Od: "kragmel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Osadnik" <...@...dundel> napisał w wiadomości
> jakiegoś napuszonego typks. Strasznie się puszą, a
> pianka pogarsza tylko sprawa. żele są za ciężlkie
mam takie cos - pianka z woskiem, wella, niebieskie metalic opakowania.
uklada, obciaza, dyscyplinuje. tylko nieduzo uzywac, bo calosc klapnie jak
przy zelu.

btw uzywasz odzywki do wlosow? one tez wlosy troche obciazaja, sprawiaja, ze
sie nie placza itp.
w ogole - im dluzsze wlosy, tym wiecej pielegnacji, a mniej stylizacji (bo
jakby co to zawsze w kitke zwiazac mozna)

> Przcież wiem jak chodze powawie i inni mają..
> Tylko mi jak zawsze coś sie chrzani.
zapewniam - nie tylko tobie :-)

1. Data: 2004-07-05 19:52:07

Od: "Osadnik" <...@...dundel> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| mam takie cos - pianka z woskiem, wella,
niebieskie metalic opakowania.
| uklada, obciaza, dyscyplinuje. tylko nieduzo

tak używałem to efekt był odwrotny! bnie dość że
cholerstwo trzeba było codziennie myć ( a ne
zawsze jest potzreba czas i siła żeby spfzać
wieczorem w łązience godzinę.

> [...]
| w ogole - im dluzsze wlosy, tym wiecej
pielegnacji, a mniej stylizacji (bo
| jakby co to zawsze w kitke zwiazac mozna)

Wszystko było by ok, gdyby po odżywce nie dostawał
puchu, po kązdej odrzywce mam włosty które nie
dosc że są jakieś strzasznie tłuste, to wyskakuje
nowy nawał łupierzu i włosy się rano plącza
niemiłosiernie a po uczesaniu są strasznie
napuszone we wszystkich kierunkach

Wiem że więcej pielęgnacji a mniej stylizacji. I
to mój cel tylko z ta pielegnacją jalkoś nie tak
jest. Pozatym i ta kitak trochę nie wychodzi bo
całak grzywka się siepie! Po 2 - 3 minutach
wszystko się rozłazi i wszystkie włosy z grzywki
mam na twarzy co jest potwornie irytujące jak dla
człowieka aktywnego.

| zapewniam - nie tylko tobie :-)

To co radzisz?

1. Data: 2004-07-05 20:22:23

Od: "kragmel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak używałem to efekt był odwrotny! bnie dość że
> cholerstwo trzeba było codziennie myć ( a ne
> zawsze jest potzreba czas i siła żeby spfzać
> wieczorem w łązience godzinę.
no widzisz, ja cholerstwo myje codziennie. na dodatek rano, bo przez noc
moje wlosy sie bardzo przetluszczaja.
wylecz porzadnie lupiez.
dlugie wlosy, ktore sie przetluszczaja trzeba czesto myc. cudow nie ma,
przetluszczanie nie zniknie, a na dluzszych wlosach natychmiast je widac.
ej, sluchaj, a musisz miec dlugie wlosy? bo sie strasznie z nimi meczysz :(
k.

1. Data: 2004-07-05 20:36:11

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Osadnik napisał:

> To co radzisz?

zetnij wlosy :>

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-07-05 20:46:45

Od: "Osadnik" <...@...dundel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kragmel" <k...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości
> [...]
wiadomości

że
| no widzisz, ja cholerstwo myje codziennie. na

rano to ja wstaję o 5:10 wa jeszcze myć je rano?
to była by masakra!

| wylecz porzadnie lupiez.

wyleczony,ale gdy wezmę jakiś inny specyfik do
mycia włosów natychmiat porwraca.

| dlugie wlosy, ktore sie przetluszczaja trzeba
czesto myc. cudow nie ma,
| przetluszczanie nie zniknie, a na dluzszych
wlosach natychmiast je widac.

można by myć co dwa dni i tak jest najczęściej.

| ej, sluchaj, a musisz miec dlugie wlosy? bo sie
strasznie z nimi meczysz :(

bo:
1) mam uraz do krótkich (jeszcze nie tak dawno)
2) mam wyższą samoocenę
3) sam się podobam bardziej

Do krótkich nigdy nie wrócę . Najbardziej ciekawi
mnie fakt że jest u mnie w szkole chłpak vco ma
włosy identycznie długie a nie ma ich w takim
stanie! Nie kołtunią mu sę nie lecą na ryj, nie
wywijają we wszystkich kierunkach, poprostu ma,
jak troche przeszkadzają to związuje i po
rozpuszczeniu nie musi ich czesać! To jest dla
mnie zastanawiające!

Nie chce ze mną wogóle gadac, bo inaczej to bym
się jego spytał.

1. Data: 2004-07-05 20:48:17

Od: "Osadnik" <...@...dundel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie"
<walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> napisał w
wiadomości news:ccce4n$fpe$1@wroclaw.net.pl...

| zetnij wlosy :>

W poście powyżej wymienione są powody. Wiesz nie
po to się je hoduje tylko po to by je po 3 latach
scianć, pozatym skóra twarzy wygląda inaczej, i z
ługimi czuje sę bardziej komfortowo niż krótkimi
(patrz temat durnego golenia głowy gdy jest
gorąco)

1. Data: 2004-07-05 21:00:52

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> scianć, pozatym skóra twarzy wygląda inaczej, i z
> ługimi czuje sę bardziej komfortowo niż krótkimi
> (patrz temat durnego golenia głowy gdy jest

Wiesz powody powodami ale skoro sobie nie radzisz z wlosami ani tez nie
chce Ci sie spedzac godziny w lazience (sam tak napisales) to moze
rzeczywiscie zafunduj sobie krotkie wlosy.

Dlugie wlosy od poczatku bycia wlosem ;) musza byc odpowiednio
pielegnowane by byl taki efekt jak u Twojego kolegi z ktorym nie rozmawiasz.

Reasumujac - dlugie wlosy wymagaja pielegnacji na ktora Ty chyba nie
masz czasu albo ochoty.

A upieranie sie kurczowo ze chce sie miec dlugie wlosy przeplacisz tym
ze wiecznie bedziesz wygladal jak Krol Lew.

1. Data: 2004-07-06 04:31:17

Od: "Osadnik" <...@...dundel> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:cccfj1$h15$1@wroclaw.net.pl...

| > |

> [...]
| chce Ci sie spedzac godziny w lazience (sam tak
napisales) to moze
| rzeczywiscie zafunduj sobie krotkie wlosy.

Aktualnie nie chce mi się spędzać 1godziny
bezefektywnie a chciałbym tą efektywnośc trohę
uskutecznić.

| Dlugie wlosy od poczatku bycia wlosem ;) musza
byc odpowiednio
| pielegnowane by byl taki efekt jak u Twojego
kolegi z ktorym nie rozmawiasz.

Czyli co zaniedbałem? Przecież to wygląga z lekka
bezsensu...

| Reasumujac - dlugie wlosy wymagaja pielegnacji
na ktora Ty chyba nie
| masz czasu albo ochoty.

Wszystko jest tylko jednak mało efektywnie.

| A upieranie sie kurczowo ze chce sie miec dlugie
wlosy przeplacisz tym
| ze wiecznie bedziesz wygladal jak Krol Lew.

Tylko weź pod uwgę że mamlutki to ja tez nie
jestwem, a do tego mam strasznie dużą głowę przez
co krótkie włosy dają 2 efekty:

Wyglądam trochę dzieciaczkowato.
Sdało któe posiadam jest nadproporcjonalnie
większe niż reszta ciała, a chwilowo to jestem
zbyt zajęty żeby zając się zrzucaniem 15kg.

Pozatym jak mówiłem mam wyższe poczucie samooceny.
Gdyż w krótkich dawniej byłem naprawde gnębiony, i
strasznie m dokuczano a tegraz gdybym ściał to
pewne osoby będące moimi worgami były by bardzo
zadowolone, bo dałbym wspaniałą satysfakcję.

1. Data: 2004-07-06 07:46:47

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spruboj uzyc odzywki w sprayu, nie na cale wlosy tzn nie przy skorze glowy
zeby sie nie przetlyszczaly tylko tam gdzie sa sianowate, spryskaj je z
wiekszej odleglosci. Taki odzywki sa bardzo wygodne w stosowaniu, wlosy
mniej przetluszczaja sie niz po uzyciu zwyklej odzywki, mozna je stosowac wg
potrzeby czyli nawet codziennie.
Z tych tanszych a bardzo dobrych mozesz kupic Joanny (w kosmetycznym) lub
Radical (w aptece) obie po ok 10 zl.
Ja ostatnio nie moglam dostac zadnej i kupilam taka bez splukiwania Joanny,
przelalam ja do pustego spryskiwacza i rozcienczylam w polowie woda. Wiec
polecam rowniez ten sposob ktory jest bardzo ekonomiczny ale pod warunkiem
ze masz pusty spryskiwacz w domu.

dobra koniec bo za duzo sie rozpisalam
Pozdrawiam Beata

"Cena urody" - warto?
kupiłam stanik w "twojej bieliznie"
kolejna sprytna metoda reklamy na allegro:/
dermabrazja
I...znów mikrodermabrazja:)