I...znów mikrodermabrazja:)

1. Data: 2004-07-05 12:31:09

Temat: I...znów mikrodermabrazja:)
Od: "Catherine" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Szperałam w archiwum i na wizaz.pl ale jedyne co znalazłam to achy i ochy na
temat zabiegu. W internecie znalazłam namiary tylko na ten gabinet w
Krakowie http://www.dermed.pl/ No i tak się zastanawiam czy firma godna
zaufania. Bo sam zabieg kosztuje 250 zł a konsultacja dermatologiczna 40
więc wolałabym nie wyrzucić kasy w błoto:)
Ewentualnie biorę pod uwagę salon Sharley w Warszawie, tylko że to już kawał
drogi jak dla mnie i też nie wiem czy warto:)
Z gory dzięki za odpowiedź :-)
Pozdrawiam serdecznie
Katja

1. Data: 2004-07-05 12:33:26

Temat: Re: I...znów mikrodermabrazja:)
Od: "Pchla" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

PS Eh... poprzestawiało mi się co nieco w moim komputerze, ale już wracam
do mojego nicka:)

Mikrodermabrazja we Wrocławiu?
tłusta cera - co robić
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-07-05)
jak zrobic BIAŁE włosy
Fruttini, chyba cos nowego.