dermabrazja

1. Data: 2004-07-05 15:13:46

Temat: dermabrazja
Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W związku z wątkami o mikrodermabrazji przypomniało mi się, że miałam w
okolicach Wielkanocy rzucic na grupę ostateczne podsumowanie zabiegu, który
byłam wzięłam :)

A zatem mocno spóźnione (zabieg był w lutym) ale dobrze przetestowane
podsumowanie:
- blizny znacznie się zmniejszyły (spłyciły) - wg mojej oceny na dzień
dzisiejszy - o jakies 50%, skóra jest ewidentnie ładniejsza, przebarwienia
zniknęły w 80%
- zaczerwienienie po zabiegu zniknęło wreszcie (oj długo znikało, długo)
- spędziłam właśnie 2 tygodnie w Katalonii i Pirenejach, z filtrem 15 na buzi -
zadnych przebarwien, za to urocze piegi i sliczna opalenizna :))

Jednym slowem - uwazam ze było warto :)

Pozdr

zula

1. Data: 2004-07-06 06:27:12

Temat: Re: dermabrazja
Od: "Senna" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - spędziłam właśnie 2 tygodnie w Katalonii i Pirenejach, z filtrem 15 na buzi -
> zadnych przebarwien, za to urocze piegi i sliczna opalenizna :))

A to długo tzn. parę dni czy więcej?
Czy przez ten czas wyglądało bardzo źle czy "tak sobie", chodzi mi o to czy można
normalnie funkcjonować bez chowania się w domu...
Czy ktoś Ci polecił jakiś gabient czy tak "z ulicy" ?

pozdrawiam i gratuluję opalenizny a zwłaszcza piegów :)
Senna

1. Data: 2004-07-06 07:29:53

Od: "Pchla" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

zuleyka <z...@g...pl> wrote:
> W związku z wątkami o mikrodermabrazji przypomniało mi się, że miałam
> w okolicach Wielkanocy rzucic na grupę ostateczne podsumowanie
> zabiegu, który byłam wzięłam :)

Kurcze może się mylę, ale coś mi się kołacze po głowie, że przed
dermabrazją robiłaś mikrodermabrazję. Jeśli mi pamięć nie szwankuje to
mogłabyś napisać jak wrażenia po mikrodermabrazji?? Pomogło coś na
przebarwienia??
Pozdrawiam
Katka, leniuchująca :)

I...znów mikrodermabrazja:)
Mikrodermabrazja we Wrocławiu?
tłusta cera - co robić
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-07-05)
jak zrobic BIAŁE włosy