kupiłam stanik w "twojej bieliznie"

1. Data: 2004-07-05 16:41:25

Temat: kupiłam stanik w "twojej bieliznie"
Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za namowa grupowiczki zajrzalam na strone www.twojabielizna.pl i
zakupilam sliczny staniczek Finezja soft w kolorze roz antyczny
(przesliczny, oryginalny kolor) w rozmiarze 75 G (H juz nie bylo, ale co
mi tam powiedzialam, bo i tak nosze 75 F Triumpfa i zyje :) ), no i ....
niestety jest za maly.... Wiec uwazajcie dziewczyny, czy aby na pewno
rozmiar firmy Dalia rowna sie rozmiarom innych producentow.
Z racji bardzo duzego spodobania mi sie, stanika nie odesle do
producenta, zatrzymam go sobie, bo te 54 zl (oplata z przesylka) nie
zubozy mnie na tyle, zebym sie szarpala z wysylaniem z powrotem, ale
strasznie zaluje, ze nie pasuje az tak, zebym mogla bez bluzki chadzac
:)

--
JoAsienka
gg 1489928

1. Data: 2004-07-05 18:59:01

Temat: Re: kupiłam stanik w "twojej bieliznie"
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam ich biustonosz Marlena 80G i same miseczki sa ok, choc reszta ma wiele
do zyczenia [nosze 75H jak nie wieksze, sama nie wiem bo zadna tabela
rozmiarowa mnie nie obejmuje]. Ciagle mnie kusi zamowic sobie u nich 75H
albo nawet miseczke wieksza ale jak tu cos takiego zamawiac, jak nie zdejma
ze mnie miary. Poza tym wszystko zalezy od ksztaltu piersi.
Moze ktos zna namiary na gorseciarke w Rzeszowie lub okolicach?
Pozdrawiam
Zazula

kolejna sprytna metoda reklamy na allegro:/
dermabrazja
I...znów mikrodermabrazja:)
Mikrodermabrazja we Wrocławiu?
tłusta cera - co robić