Sky High Curves

1. Data: 2004-07-05 23:52:31

Temat: Sky High Curves
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwaga, będę chwalic Maybelline:))

Tym razem za Sky High Curves - dla mnie kolejny dowód, że dobry tusz nie
musi być drogi. Podkręca zgodnie z obietnicą: wprawdzie do teatralnego
efektu daleko, ale mam rzęsy proste jak drut więc i tak jestem zadowolona.
Zalotka chwilowo poszła w kąt:)) SHC kręci lepiej niż podkręcający Volum
Express. Mam go od tygodnia i w tym czasie bez szwanku zniósł duszną
imprezę, podróże rozgrzanym tramwajem, gorączkowe bieganie po
nieklimatyzowanych sklepach, deszcz i jakiś melodramat (dobra, wiem, że
miało nie być opinii na chybcika, ale tusz to nie krem i efekty widać od
razu:)). Cena 19,90 - jest w promocji.

pzdr,
Aga

PS: A czy maseczki można chwalić po jednorazowym użyciu? Bo jak tak, to ja
chwalę Botoks Efekt Bielendy - kupiłam saszetkę w ramach testowania i fajnie
wyprostował mi pół czoła:)) Drugie pół zostało tylko lekko zagniecione (mam
taką fajną krechę przez sam środek - chyba za często się dziwię:)) Testował
ktoś kremy z tej serii?

1. Data: 2004-07-06 07:33:51

Temat: Botoks Efekt Bielendy a było Re: Sky High Curves
Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:

> [...]
(mam
> taką fajną krechę przez sam środek - chyba za często się dziwię:))

Mam krem pod oczy, ale użyłam go raz i nie wiem, czy coś robi, bo póki co
niech wykończę pietruszkowy z Ziaji (Kruszyna ma szczęście, że ziaja tania
;-)). Mam krem Bielendy z botoksem na noc, ale po trzech czy czterech nocach
nie zauważyłam żadnego efektu. Poużywam go do końca i wówczas coś napiszę.
Zdecydowane plusy: zapach, konsystencja, wchłanianie. Pewnie muszę jeszcze
dokupić krem na dzień, mleczko, tonik, maseczkę, piling... Ech, żegnaj
wypłato!

pzdr
For

1. Data: 2004-07-06 07:35:48

Temat: Re: Sky High Curves
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ktoś kremy z tej serii?

tak, ja mam krem na noc, który używam jako krem pod oczy. i jest bardzo OK-
tzn. nie mam już praktycznie zmarszczek mimicznych (miałam delikatne)

1. Data: 2004-07-06 10:16:25

Od: "Izka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uwaga, będę chwalic Maybelline:))
>
> Tym razem za Sky High Curves

Dla mnie to on jest beznadziejny. Mam geste, ale krotkie rzesy i ten tusz
sie nie sprawdzil. Posklejal rzesy, porobily sie jakies grudy. Za to z
maybelline chwale podkrecajaco pogrubiajacy :)
Teraz uzywam L'oreal lash architect i odpowiada mi bardzo. Chyba przy nim
pozostane.
To jest dowod na to ze kazdy tusz na roznych rzesach wyglada inaczej.

1. Data: 2004-07-06 10:20:19

Od: "Ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

| Uwaga, będę chwalic Maybelline:))
| Tym razem za Sky High Curves ..
[cut]

Dla mnie był to kolejny zawód 'tuszowy'.
Totalna klapa.
Nie widziałam obiecywanego efektu niestety.
Na dodatek po pewnym czasie ze szczoteczki zrobiła mi się jakaś miotła bez
szans na dalsze używanie..

PS Zamówiłam sobie Avon Continuous Curl i to jest to (jak na razie). W
promocji 15,90! Rzęsy wydłużone, podkręcone i co najważniejsze
usztywnione..tak jak lubię :)

Pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2004-07-06 11:29:22

Od: Renya <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aga.p napisał:

> Tym razem za Sky High Curves

Co za nazwa :-)

> Podkręca zgodnie z obietnicą

A czy nie ma efektu ksero pod oczami?

> PS: A czy maseczki można chwalić po jednorazowym użyciu? Bo jak tak, to ja
> chwalę Botoks Efekt Bielendy - kupiłam saszetkę w ramach testowania i fajnie
> wyprostował mi pół czoła:))

Tzn miałaś takie zmarszczki? Co to jest ten botoks?

--
Renya
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu

1. Data: 2004-07-06 19:52:26

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renya" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> A czy nie ma efektu ksero pod oczami?

Ano nie ma:)

> Tzn miałaś takie zmarszczki? Co to jest ten botoks?

Nie, no bez przesady:)) Ta na czole jest w sumie jedna, ale tak przez sam
środek i na całej szerokości. Po maseczce został tylko fragment nad lewym
okiem, w dodatku dużo płytszy.
A botoks to taka trucizna, którą ładne panie lubią sobie wstrzykiwać żeby
wyglądac jeszcze ładniej:))

pzdr,
Aga

tusze bourjois
[Wroclaw] gdzie jakies fajne sklepy z bielizna?
odszczekuję...
Kolczyk w pępku Kraków
odciski na stopie