Re: Błoto z Morza Martwego?

From: " aga" <n...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Błoto z Morza Martwego?
Date: Wed, 4 Jun 2003 11:21:24 +0000 (UTC)

Miranka <a...@m...pl> napisał(a):

> Na co to się stosuje i jak? Wie ktoś może?
> Anka

Ja mam naturalne czarne błoto Mineral Care w granatowej saszetce 500 g.
Błoto to należy wcześniej podgrzać zanim się nałoży na ciało. Ja gotuje wodę
potem wlewam do małej miski następnie wkładam całą tą saszetkę - tak zeby
było wody do połowy i mieszkam szpatułką. Takie lekko ciepłe kłade na ciało
(np. dekolt i szyję) i trzymam je ok 30 min. Czasem owijam się folią. Blotko
może troszkę piec chwilowo ale tak mam być bo poprawia się krążenie krwi. Po
zmyciu skóra jest też chwilowo zarózowiona. Efektem jest gladka, elastyczna
i oszyszczona skóra. Błotko to można stosować także na skórę głowy.