Błyszczyk Glazewear z Avonu kto ma jaki kolor?:)

1. Data: 2005-06-05 13:19:34

Temat: Błyszczyk Glazewear z Avonu kto ma jaki kolor?:)
Od: "sealpup" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W katalogu 7 jest fajna promocja i ten błyszczyk jest za jedyne 10,9 (dla
konsultantki nawet ciut taniej hihi) . Nie mogę się jednak zdecydować na
kolor, a z kolorówką avonu to jest tak, że raczej się nie zgadza niż zgadza.
Poczytałam archiwum i chyba najpopularniejszym kolorkiem jest Tickled pink.
Czy aby nie jest za różowy? Myślałam o Delish, który jest bardziej
czerwono-ceglasty. Czy te błyszczyki (w nowej wersji) bardzo kryją czy dają
tylko odcień i efekt mokrych ust? Czy któraś z Was miała wersję
przezroczystą? Jakie wrażenia?

Z góry dziękuję za odpowiedzi. Zamówienie już jutro, a ja nadal nie wiem co
chcę!

Pozdrawiam,

sealpup

1. Data: 2005-06-05 13:56:23

Temat: Re: Błyszczyk Glazewear z Avonu kto ma jaki kolor?:)
Od: Kasia Łomańczyk <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sealpup" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dają
> tylko odcień i efekt mokrych ust? Czy któraś z Was miała wersję

Zapraszam tu: http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=16217 . Wątek na
temat Glazewear też już gdzieś był.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2005-06-05 23:16:11

Od: "Kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy aby nie jest za różowy? Myślałam o Delish, który jest bardziej
> czerwono-ceglasty. Czy te błyszczyki (w nowej wersji) bardzo kryją czy

1. tickled pink jest paskudnie różowy, IMO beznadziejny kolor, taki jakiś
płaski, jednowymiarowy... różowy i tyle.
2. nie ma efektu mokrych ust, właściwie nie ma nawet połysku
3. kryje w miarę dobrze, ale szybko się zżera
4. wysusza usta, robią się takie różowe nieestetyczne skórki :/
5. ładnei pachnie

pozdrawiam
K.

1. Data: 2005-06-06 07:02:41

Od: "misia" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja go stosuje cały czas i bardzo sobie chwale!!!!oprócz tego jest dosyc
niska cena ,jak raz poszlam do sklepu to za błyszczyk ktory nie "smierdzi"
musialabym wydac ponad 30 zł.

1. Data: 2005-06-06 09:53:54

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/5/2005 3:19 PM,Użytkownik sealpup usiadł wygodnie i napisał:

> Czy te błyszczyki (w nowej wersji) bardzo kryją czy dają
> tylko odcień i efekt mokrych ust? Czy któraś z Was miała wersję
> przezroczystą? Jakie wrażenia?

Moim zdaniem bardzo kryją. To właściwie nie błyszczyk, a szminka w
płynie. Mam wrażenie, że są jakieś, hmmm, "suche". Sprawdzałam kolor
brown sugar. Nie miał jakiegoś niesamowitego połysku, ot, taka
błyszcząca szminka. Nałożony cienką warstwą wyglądał nieźle, przy
grubszej okropnie.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-06-06 16:20:36

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misia" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> ja go stosuje cały czas i bardzo sobie chwale!!!!oprócz tego jest dosyc
> niska cena ,jak raz poszlam do sklepu to za błyszczyk ktory nie "smierdzi"
> musialabym wydac ponad 30 zł.

W YR jest teraz promocja na blyszczyki Luminelle Deligloss - 3 kolory
naturalny, blady roz i ciemny roz.
Takie jak te 2 na zdjeciu: http://tinylink.com/?kjBdBeOzMO
Cena ok. 8.5zl
IMO warto. Ładnie pachna, spore opakowanie (10ml), z polyskiem.

Pozdrawiam
m.

1. Data: 2005-06-06 16:28:08

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> W YR jest teraz promocja na blyszczyki Luminelle Deligloss - 3 kolory
> naturalny, blady roz i ciemny roz.
> Takie jak te 2 na zdjeciu: http://tinylink.com/?kjBdBeOzMO

Poprawka - cena 8.9 zl
a info jest na glownej stronie YR
http://www.yves-rocher.com.pl/files/file4299bfea41ec
1.200505291513

m.

1. Data: 2005-06-06 17:26:56

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 5 Jun 2005 15:19:34 +0200, sealpup wrote:

> [...]
> Poczytałam archiwum i chyba najpopularniejszym kolorkiem jest Tickled pink.

Mam starą wersję - blado różowy
> Czy aby nie jest za różowy? Myślałam o Delish, który jest bardziej
> czerwono-ceglasty.

Raczej pomarańczowy (też stara wersja)
Iced pink - jasnorozowy nieco mniej kryjacy
Darling pink - rozowy
Chic mauve liliowo fioletowy, kryjacy
Berry lavish i Crimson sa ciemne

--
Magda

1. Data: 2005-06-06 17:28:06

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 Jun 2005 01:16:11 +0200, Kroofka wrote:

> 4. wysusza usta, robią się takie różowe nieestetyczne skórki :/

Dziwne. Mnie nie wysusza, a nawet wręcz przeciwnie

--
Magda

1. Data: 2005-06-06 18:03:22

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Darth Magda wrote:

> Dziwne. Mnie nie wysusza, a nawet wręcz przeciwnie

A mi wysusza. Mieszam z wazelina kosmetyczna zazwyczaj, bo kolor Brown
Sugar jest ladny.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

polecam kosmetyki
poradzcie , gdzie siłownia w śródmieściu warszawy
perfumy - czy oryginalne?
HERBALIFE- szukam konsultanta,dystrybutora .
kozmetika afrodita