Bog rozpozna swoich

1. Data: 2019-07-03 09:25:29

Temat: Bog rozpozna swoich
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Rosja przejmuje kontrolę nad polskim niebem! Będzie III wojna światowa?

https://www.se.pl/wiadomosci/swiat/rosja-przejmuje-k
ontrole-nad-polskim-niebem-bedzie-iii-wojna-swiatowa
-aa-Yap9-wSmZ-GpX5.html
--
gazebo

2. Data: 2019-07-03 22:01:03

Temat: Re: Bog rozpozna swoich
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-03 09:25, gazebo wrote:
> Rosja przejmuje kontrolę nad polskim niebem! Będzie III wojna światowa?
>
> https://www.se.pl/wiadomosci/swiat/rosja-przejmuje-k
ontrole-nad-polskim-niebem-bedzie-iii-wojna-swiatowa
-aa-Yap9-wSmZ-GpX5.html

Znaczy, boją się i wpadliw panike!

Posłuchaj co na ten temat mówią profesionalni analitycy.

https://youtu.be/8jrlQu5TnBE?t=3490

3. Data: 2019-07-03 22:33:05

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik gazebo napisał:
> Rosja przejmuje kontrolę nad polskim niebem! Będzie III wojna światowa?
>
> https://www.se.pl/wiadomosci/swiat/rosja-przejmuje-k
ontrole-nad-polskim-niebem-bedzie-iii-wojna-swiatowa
-aa-Yap9-wSmZ-GpX5.html

Myślę że ruskich w czasie 2WW zginęło 26mln i wyciągnęli z tego wnioski.

Poza tym myślę że kitajce kiedyś zajmą część rosji, tylko trza by zrobić model
rozwoju chin i zobaczyć kiedy braknie im ziemi.

OT z innej grupy jak kogo interesuje.
https://youtu.be/cPIyMA9hRUA o kitajcach i sraczce jaką mają usa, skąd sraczka
w PL nt. sieci 5G, i tak ogólnie kto pociąga za sznurki i gdzie w tym wszystkim
jest PL.

4. Data: 2019-07-04 10:51:46

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 03.07.19 um 09:25 schrieb gazebo:
> Rosja przejmuje kontrolę nad polskim niebem! Będzie III wojna światowa?
>
> https://www.se.pl/wiadomosci/swiat/rosja-przejmuje-k
ontrole-nad-polskim-niebem-bedzie-iii-wojna-swiatowa
-aa-Yap9-wSmZ-GpX5.html

Nie bedzie. Ekipa dobrej zmiany w PE obroni Polske i Europe. Dobre Mzimu
ich wyslucha.

https://tinyurl.com/y3df8egk

--
saluto
Silvio Balconetti

5. Data: 2019-07-04 18:54:05

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/07/2019 o 21:01, Izaura pisze:

ontrole-nad-polskim-niebem-bedzie-iii-wojna-swiatowa
-aa-Yap9-wSmZ-GpX5.html

> Znaczy, boją się i wpadliw panike!

no krasnoludku, bez jaj :]
--
gazebo

6. Data: 2019-07-04 22:52:40

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-04 10:51, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
-aa-Yap9-wSmZ-GpX5.html

> Nie bedzie. Ekipa dobrej zmiany w PE obroni Polske i Europe. Dobre Mzimu

Aby się pośmiać z poprzedników nie trzeba robić fotomontarzy. :)

https://www.youtube.com/watch?v=B0QXDwGmyhM

//i to jest jedna z cech dobrej zmiany.

7. Data: 2019-07-04 22:56:31

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-04 22:52, Izaura wrote:

> [...]
-aa-Yap9-wSmZ-GpX5.html

> Aby się pośmiać z poprzedników nie trzeba robić fotomontarzy.  :)

no i, będą jajca w tym PE.

https://www.youtube.com/watch?v=nqUOYZbBREM

8. Data: 2019-07-04 23:00:16

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-04 22:56, Izaura wrote:

ontrole-nad-polskim-niebem-bedzie-iii-wojna-swiatowa
-aa-Yap9-wSmZ-GpX5.html

> no i, będą jajca w tym PE.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=nqUOYZbBREM

oczywiście: fotomontaży

9. Data: 2019-07-04 23:27:00

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-04 18:54, gazebo wrote:

ontrole-nad-polskim-niebem-bedzie-iii-wojna-swiatowa
-aa-Yap9-wSmZ-GpX5.html

> no krasnoludku, bez jaj :]

no i żeby nie wpadli w panike

Tu dr Jacek specjalnie dla ciebie opowiada o sytuacji

https://youtu.be/8jrlQu5TnBE?t=720

10. Data: 2019-07-06 12:26:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.07.2019 o 22:52, Izaura pisze:

> Aby się pośmiać z poprzedników nie trzeba robić fotomontarzy.  :)
>
> https://www.youtube.com/watch?v=B0QXDwGmyhM

Poprzednicy mieli wpadki. Obecni to kabaret permanentny.

> //i to jest jedna z cech dobrej zmiany.

To prawda. Zastępują kabaret.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Biedny buddysta zen patrzy na Pomnik Zwierząt Rzeźnych
Wyborcy PO to przestępcy...
Znalezione w sieci...
Michałkiewicz forever!
Kto napisał "Chama nad Niemnem"?