Michałkiewicz forever!

1. Data: 2019-06-27 22:30:52

Temat: Michałkiewicz forever!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.tysol.pl/a8662-List-otwarty-S-Michalkiew
icza-do-A-Bodnara-Sluchaj-Synu!-Najwyrazniej-nie-prz
ykladales-sie-do-nauki-?fbclid=IwAR2tUwz9H04jMpzupOd
jhv5UeTvoqgti95FYKoTW7jeBaYY2AgI30zRK4EU

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-06-27 23:26:56

Temat: Re: Michałkiewicz forever!
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-27 22:30, XL wrote:
> https://www.tysol.pl/a8662-List-otwarty-S-Michalkiew
icza-do-A-Bodnara-Sluchaj-Synu!-Najwyrazniej-nie-prz
ykladales-sie-do-nauki-?fbclid=IwAR2tUwz9H04jMpzupOd
jhv5UeTvoqgti95FYKoTW7jeBaYY2AgI30zRK4EU

Dobre, ale to jak zwykle, 'grochem o ściane'.

" Słuchaj Synu!

Przez uprzejmość nie będę już precyzował - jaki Synu - chociaż nie
zamierzam ukrywać, że ta intytulacja wynika nie tylko z różnicy wieku
między nami, ale również, a może nawet przede wszystkim - z intencji
okazania Ci pogardy z powodu wypowiedzi, iż ,,musimy pamiętać, że wiele
narodów współuczestniczyło w realizowaniu holokaustu, w tym także naród
polski". Wypowiedź ta dowodzi, że nie wiesz, co to jest naród

- pisze Stanisław Michalkiewicz.

Wprawdzie z Twego życiorysu wynika, że jesteś wypustnikiem (celowo
nie używam słowa ,,absolwent", tylko jego rosyjskiego odpowiednika:
,,wypustnik", które, jak sądzę, znacznie lepiej Cię charakteryzuje)
rozmaitych uczelni, ale najwyraźniej nie przykładałeś się do nauki. Tacy
niedoukowie są plagą naszego nieszczęśliwego kraju, zwłaszcza gdy są
osadzani na różnych, nawet operetkowych posadach, jak Twoja.

- czytamy w liście.

Tedy kierując się chrześcijańskim obowiązkiem, nakazującym
,,nieumiejętnych nauczać" (zob. Katechizm Kościoła katolickiego - uczynki
miłosierne co do duszy), uprzejmie Ci wyjaśniam, że naród to wspólnota
etniczna, która zorganizowała się politycznie. Tym właśnie różni się on
od narodowości, która ma wprawdzie wspólny język, historię, obyczaje,
religię - ale nie zorganizowała się politycznie, to znaczy - nie
wytworzyła hierarchii, czyli szlachty, dzięki której staje się narodem.
Taka ewolucja wynika z rozwoju dziejowego, ale zdarzają się też
przypadki uwstecznienia narodu do poziomu narodowości - jak to stało się
w przypadku Czechów po bitwie pod Białą Górą w 1620 roku - i dopiero w
wieku XIX doszło do odrodzenia narodowości czeskiej, jako narodu.

- pisze publicysta.

W świetle tego wyjaśnienia widoczna jest w całej rozciągłości
fałszywość Twego twierdzenia, jakoby w realizowaniu holokaustu
uczestniczył także ,,naród polski". Naród Polski w okresie okupacji
niemieckiej i sowieckiej był politycznie zorganizowany w państwo, które
w żaden sposób, nie uczestniczyło w holokauście. Nawet polskie
instytucje pozarządowe, które oficjalnie działały w Generalnym
Gubernatorstwie w postaci Polskiego Czerwonego Krzyża i Rady Głównej
Opiekuńczej również w jakiejkolwiek formie nie uczestniczyły w
realizowaniu niemieckiego programu ,,ostatecznego rozwiązania".
Przeciwnie - gdybyś przeczytał wspomnienia Adama hr. Ronikiera (ale co
tam marzyć o tym!), będącego w okresie okupacji niemieckiej prezesem
RGO, to wiedziałbyś, że RGO współpracowała w niesieniu pomocy
humanitarnej z przedstawicielami społeczności żydowskiej w Polsce, a
nawet z delegacjami Żydów amerykańskich - oczywiście do czasu
wypowiedzenia przez Rzeszę Niemiecką wojny Stanom Zjednoczonym. Ale Ty o
tym wszystkim najwyraźniej nie wiedziałeś i dlatego wygłosiłeś opinię,
wpisującą się w skoordynowane polityki historyczne: niemiecką, której
celem jest stopniowe zdejmowanie z Niemiec odpowiedzialności za II wojnę
światową, a przynajmniej - rozmywanie tej odpowiedzialności - oraz
żydowską, które celem jest przerzucanie tej odpowiedzialności na
winowajcę zastępczego, by podtrzymać możliwość materialnego
eksploatowania holokaustu. Podobne opinie wygłaszają przedstawiciele
piątej kolumny w Polsce; rozmaici folksdojcze i skorumpowani łajdacy,
uczestniczący w realizowaniu w Polsce tzw. ,,pedagogiki wstydu", której
celem jest wzbudzenie w Polakach poczucia winy wobec Żydów, by w ten
sposób doprowadzić nasz naród do stanu bezbronności. Uprzejmie zakładam,
że Twoja opinia nie wynikała z podłości, tylko z ignorancji - ale w
takim razie nie ulega wątpliwości, że jesteś głupszy, niż nawet
przewiduje ustawa określająca warunki na zajmowaną przez Ciebie,
operetkową posadę. W tej sytuacji chyba sam rozumiesz, że żadne
,,przeprosiny" nie wystarczą, że powinieneś niezwłocznie podać się do
dymisji, a ze swoim życiem postąpić, jak przystało na człowieka honoru.
Oczekuję tego od Ciebie jako obywatel polski - a myślę, że nie jestem w
tym oczekiwaniu odosobniony - który ma interes prawny w tym, by ktoś
taki, jak Ty, ani go nigdzie nie reprezentował, ani też nie był
rzecznikiem jego praw.

Łączę stosowne wyrazy.

Stanisław Michalkiewicz"

3. Data: 2019-06-28 07:37:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.06.2019 o 22:30, XL pisze:
> List-otwarty-S-Michalkiewicza-

Ty to masz idoli...

https://oko.press/stanislaw-michalkiewicz-radiomaryj
ny-antysemita-niezle-zyje-z-datkow-teraz-zbiera-na-d
rogie-mieszkanie/

"Łączy korwinistyczny kult wolnego rynku i antyunijność z motywami
typowymi dla nacjonalistów - ukrainofobią, antysemityzmem,
antyniemieckością i ultrakonserwatyzmem obyczajowym katolickich
fundamentalistów religijnych."

"W jego tekstach widać wyraźnie bardzo rozwiniętą obsesję żydowską.
Temat ten stanowi istotną cześć jego wywodów."

"Opinie Michalkiewicza o Żydach przypominają bardzo tezy zawarte w
publikacjach generała Milicji Obywatelskiej Tadeusza Walichnowskiego,
jednego z liderów nacjonalistycznego nurtu w PZPR,"

"Michalkiewicz należy jednocześnie do specyficznej grupy antysemickich
filosemitów. Równocześnie bowiem szuka żydowskich spisków, tajnych
kręgów i agentów, ale zarazem chwali te fantastyczne byty jako wzór
działania dla Polski i Polaków."

"Dodatkowa uwaga mediów skupiła się na Michalkiewiczu w październiku
2018 roku. Dziewczynie, która jako 13-latka była brutalnie gwałcona
przez księdza Romana B. z Towarzystwa Chrystusowego dla Polonii
Zagranicznej, zasądzono wówczas milion złotych odszkodowania, a
Michalkiewicz skomentował wyrok tak: ,,Miliona złotych to taka panienka
jedna z drugą przez całe życie może nie zarobić, a tutaj za jednego
sztosa. No to żadne k...rwy nie są tak wynagradzane na całym świecie."

"Michalkiewicz jest jednocześnie jednym z pionierów polskiego
crowdfundingu. Od lat, za pośrednictwem swojej strony zbiera od fanów
datki. Ze zbiórek uczynił sposób na utrzymanie się. Zaczął 13 lat temu,
zanim inni publicyści wpadli na używanie stron takich jak Patronite.
Jego stronę wypełnia litania wpłat. Każdą wypisuje osobno. Wylicza sumy
od 2 zł przez 11,11 zł po 1000 PLN. Dlatego trudno na pierwszy rzut oka
oszacować, ile udało mu się zebrać. My jednak to policzyliśmy:
Co daje łącznie, tylko w ostatnim roku:

101 877,15 złotych;
768,12 euro;
226,66 dolarów;
2 965,61 franków;
500 koron.
To oczywiście tylko część dochodów Michalkiewicza. Nie doliczamy
emerytury, zarobków z publicystyki czy z kanału Youtube."

"W filmie, w którym prosi o wsparcie, nie umieszcza też jakichkolwiek
skanów dokumentów, wezwań do zapłaty czy nawet numeru księgi wieczystej.
Pytany przez OKO.press, stwierdził tylko, że zbiórka idzie bardzo
dobrze, a jego czytelnicy wpłacają chętnie, nie pytając o nic.
Tymczasem ludzie, dla żartu, skrzykują się w internecie na blokadę jego
eksmisji."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2019-06-29 13:12:23

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 28 czerwca 2019 07:37:18 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Ty to masz idoli...
>
> https://oko.press/stanislaw-michalkiewicz-radiomaryj
ny-antysemita-niezle-zyje-z-datkow-teraz-zbiera-na-d
rogie-mieszkanie/

I co? Uważasz że odbiłeś piłeczkę? Gdyby peło miała choć takiego
jednego Michalkiewicz, może i mieliby szansę na żłób, a tak?

Orka za orką. Lepij poszukajta tam lepszych autorytetów, bo przyszłe
wyborki przepierdolita z kretesem.

5. Data: 2019-06-29 15:43:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.06.2019 o 13:12, b...@g...com pisze:

ny-antysemita-niezle-zyje-z-datkow-teraz-zbiera-na-d
rogie-mieszkanie/

> I co? Uważasz że odbiłeś piłeczkę?

Tak. Bo to wstyd cytować kogoś takiego.

> Gdyby peło miała choć takiego

A co mnie obchodzi twoje peło?

> jednego Michalkiewicz, może i mieliby szansę na żłób, a tak?

A tak, zamiast poparcia na poziomie błędu statystycznego jakie mają
faszystowskie ruchy, przynajmniej mają szanse wygrać z pislamistami.
Z takim jak Michalkiewicz szans nie mają.

> Orka za orką. Lepij poszukajta tam lepszych autorytetów, bo przyszłe
> wyborki przepierdolita z kretesem.

Ja szukam lepszych.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Kto napisał "Chama nad Niemnem"?
Co diabły i Diabły powinny zrozumieć
kochać, głaskać, przytulać...
Implanty bedo wstawiac, Polakom!
Art: "Czy sztuczna inteligencja uwierzy w Boga?"