Re: Ból głowy u 8 latka

Data: 2004-09-12 13:47:28
Temat: Re: Ból głowy u 8 latka
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

"Mrówka" <m...@b...pl> wrote in message news:ci0se7$fh1$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Odpowiedzialam juz w innym poscie.
> Ja zglaszam sie tutaj po rady gdy :wizyte lekarska mam zalozmy nastepnego
> dnia a niepokoje sie i wtedy prosze o jakies sugestie.

i co ci dadza sugestie od ludzi, ktorych nie znasz i nie znasz,
czy w ogole udzielaja je sensownie?? przeciez moge ci zaszkodzic.
nie mozesz wytrzymac 12 godzin bez sugestii anonimow? w czym ci
to ma pomoc?

>Badz z bezradnosci
> kiedy to zaliczylam kilku lekarzy ktorzy nie wiedza jak mnie wyleczyc.

i niby ta grupa ci ma pomoc bardziej od tych kilku lekarzy??

>Albo
> prosze o rade dla znajomych takze z powodu bezradnosci.

dobrze to powiedzialas "z bezradnosci". tonacy brzytwy sie chwyta
i zaczyna myslec irracjonalnie, stad potem auotrytetem wiekszym jest
grupa ananimow, anizlei ludzi ktorych mozna zobaczyc twarza w twarz
i sperwidz jego kompetecje.

Podejrzewam,ze ludzie
> nie maja czasu chodzic do lekarza-bo np w pracy ciezko o wolny dzien i
> czasami prosza tutaj o rade-co przyznaje rozsadne nie jest-no ale taki lajf.

czy lajf to nowe slowko w jezyku polskim?? Polacy nie gesi....

Zycie jest zyciem, i za nie odpowiadamy. jesli ktos wybiera
grupe zamiast lekarza, to nie jest to zycie (life) ale imo nieodpowiedzialanosc.

> Co do osoby inicjujacej watek,to podejrzewam ze jest rozsadna i pojdzie do
> lekarza,co nie znaczy ze nie moze z ciekawosci zapytac jaki moze byc powod
> bolu glowy u syna.

ja odebralam ten post wrecz odwrotnie. przeczytaj go raz jeszcze.
na rozsadna to ona nie wylada.

Ja osobiscie jestem upierdliwa i lubie duzo widziec na
> temat danych objawow czy choroby i czasami gdy mam doczynienia z opornym
> lekarzem co nie chce mnie doinformowac pisze tutaj badz szperam w googlach.

ja tez jestem upierdliwa, jednak nie bezmyslna, i nieodpowiedzialna.

iwon(k)a