Ból głowy u 8 latka

11. Data: 2004-09-12 07:05:15

Temat: Re: Ból głowy u 8 latka
Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ci041d$35a$1@news.onet.pl...

> no chyba nie do diagnostyki i leczenia?
> a twoim zdaniem po co jest?

Odpowiedzialam juz w innym poscie.
Ja zglaszam sie tutaj po rady gdy :wizyte lekarska mam zalozmy nastepnego
dnia a niepokoje sie i wtedy prosze o jakies sugestie.Badz z bezradnosci
kiedy to zaliczylam kilku lekarzy ktorzy nie wiedza jak mnie wyleczyc.Albo
prosze o rade dla znajomych takze z powodu bezradnosci.Podejrzewam,ze ludzie
nie maja czasu chodzic do lekarza-bo np w pracy ciezko o wolny dzien i
czasami prosza tutaj o rade-co przyznaje rozsadne nie jest-no ale taki lajf.
Co do osoby inicjujacej watek,to podejrzewam ze jest rozsadna i pojdzie do
lekarza,co nie znaczy ze nie moze z ciekawosci zapytac jaki moze byc powod
bolu glowy u syna.Ja osobiscie jestem upierdliwa i lubie duzo widziec na
temat danych objawow czy choroby i czasami gdy mam doczynienia z opornym
lekarzem co nie chce mnie doinformowac pisze tutaj badz szperam w googlach.

Magda

12. Data: 2004-09-12 13:47:28

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mrówka" <m...@b...pl> wrote in message news:ci0se7$fh1$1@news.onet.pl...

> [...]
> Ja zglaszam sie tutaj po rady gdy :wizyte lekarska mam zalozmy nastepnego
> dnia a niepokoje sie i wtedy prosze o jakies sugestie.

i co ci dadza sugestie od ludzi, ktorych nie znasz i nie znasz,
czy w ogole udzielaja je sensownie?? przeciez moge ci zaszkodzic.
nie mozesz wytrzymac 12 godzin bez sugestii anonimow? w czym ci
to ma pomoc?

>Badz z bezradnosci
> kiedy to zaliczylam kilku lekarzy ktorzy nie wiedza jak mnie wyleczyc.

i niby ta grupa ci ma pomoc bardziej od tych kilku lekarzy??

>Albo
> prosze o rade dla znajomych takze z powodu bezradnosci.

dobrze to powiedzialas "z bezradnosci". tonacy brzytwy sie chwyta
i zaczyna myslec irracjonalnie, stad potem auotrytetem wiekszym jest
grupa ananimow, anizlei ludzi ktorych mozna zobaczyc twarza w twarz
i sperwidz jego kompetecje.

Podejrzewam,ze ludzie
> nie maja czasu chodzic do lekarza-bo np w pracy ciezko o wolny dzien i
> czasami prosza tutaj o rade-co przyznaje rozsadne nie jest-no ale taki lajf.

czy lajf to nowe slowko w jezyku polskim?? Polacy nie gesi....

Zycie jest zyciem, i za nie odpowiadamy. jesli ktos wybiera
grupe zamiast lekarza, to nie jest to zycie (life) ale imo nieodpowiedzialanosc.

> Co do osoby inicjujacej watek,to podejrzewam ze jest rozsadna i pojdzie do
> lekarza,co nie znaczy ze nie moze z ciekawosci zapytac jaki moze byc powod
> bolu glowy u syna.

ja odebralam ten post wrecz odwrotnie. przeczytaj go raz jeszcze.
na rozsadna to ona nie wylada.

Ja osobiscie jestem upierdliwa i lubie duzo widziec na
> temat danych objawow czy choroby i czasami gdy mam doczynienia z opornym
> lekarzem co nie chce mnie doinformowac pisze tutaj badz szperam w googlach.

ja tez jestem upierdliwa, jednak nie bezmyslna, i nieodpowiedzialna.

iwon(k)a

13. Data: 2004-09-12 14:35:25

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i niby ta grupa ci ma pomoc bardziej od tych kilku lekarzy??

Tak.Calkiem niedawno pisalam w sprawie kumpeli dziecka i tutaj otrzymalam
rade do ktorej sie zastosowalismy i jest ok.Do tego na psd kumpela nie
posiadajaca wyksztalcenia medycznego rozkminila problem,a lekarz w szpitalu
bezradnie rozlozyl rece.

> [...]
> i zaczyna myslec irracjonalnie, stad potem auotrytetem wiekszym jest
> grupa ananimow, anizlei ludzi ktorych mozna zobaczyc twarza w twarz

O ile wiem to pojawiaja sie tutaj lekarze.Poza tym z tymi kompetencjami
roznie bywa.
Bywaja tu ludzie ktorzy przeszli najdziwniejsze choroby i czasami gdy
lekarze rozkladaja rece tutaj padnie cos co mnie naprowadza na pewnien trop
ide z nim do lekarza i mowie ze moze to to-wiem ze lekarze tego nie lubia
ale najwazniejsze jest moje zdrowie i mojej rodziny a nie humory czasami
niedouczonych lekarzy.
Bez obrazy dla tutejszych lekarzy.

> czy lajf to nowe slowko w jezyku polskim?? Polacy nie gesi....

Nie ,a co ,jest tu zakaz uzywania takich slowek?

> Zycie jest zyciem, i za nie odpowiadamy. jesli ktos wybiera
> grupe zamiast lekarza, to nie jest to zycie (life) ale imo
nieodpowiedzialanosc.

Nie ZAMIAST,chyba to juz wyjasnilam.

Magda

14. Data: 2004-09-12 15:37:47

Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> temat danych objawow czy choroby i czasami gdy mam doczynienia z opornym
> lekarzem co nie chce mnie doinformowac pisze tutaj badz szperam w

Wielkie dzieki Magdo za poparcie..zgadzam sie z Toba w 100%.Ja tez jestem
upierdliwa jesli chodzi o choróbska....a co do lekarza to nie bagatelizuje
zadnych podejrzanych objawow...chodzilo mi jedynie o wysnucie podejrzenia z
czym to moze byc zwiazane. Jeszcze raz przekonuje sie ze ta grupa jak takze
grupa pl.soc.dzieci znacznie sie zmienila. Ludzie tu nie dosc ze sa niemili
i nieuprzejmi to jeszcze niesympatyczni (oczywiscie sa wyjatki).Ale dlatego
powoli odchodze z czytania tej czy innej grupy choc czasem jestem zmuszona
zapytac o to czy o tamto...ale tak juz widocznie jest.Ludzie sie zmieniaja i
najlatwiej jest powiedziec:pogoogluj sobie albo idz do lekarza.Nie bardzo
widze wiec sens istnienia takiej grupy....
Pozdro Kasia

15. Data: 2004-09-12 16:53:31

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mrówka" <m...@b...pl> wrote in message news:ci1mq6$coq$1@news.onet.pl...

> [...]
> posiadajaca wyksztalcenia medycznego rozkminila problem,a lekarz w szpitalu

zycze wiec dalej szczescia w loterii z wlasnym zdrowiem i
zdrowiem swoich blizszych.

> O ile wiem to pojawiaja sie tutaj lekarze.Poza tym z tymi kompetencjami
> roznie bywa.

zaden powazny lekarz nie leczy bez zobaczenia pacjenta.
niezobowiazujacych rad mozna udzielic, ale nie leczyc.

> [...]
> ale najwazniejsze jest moje zdrowie i mojej rodziny a nie humory czasami

i bardziej douczeni znajda sie tutaj :))))
dobry kawal :)))))

> Bez obrazy dla tutejszych lekarzy.

nie sadze, zeby jakis lekarz sie podobna uwaga mial
przejmowac, opowiesci w stylu jakie teraz prezentujesz
cala masa wiec czy to tum czy to gdzie indziej, nie
ma znaczenia. nie ma sie za co obrazac. bardziej
mozna pokiwac glowa z politowaniem.

> Nie ,a co ,jest tu zakaz uzywania takich slowek?

a jest? czy ja ci cos bronie? czy jest jakis zakaz wyrazania
opinii?

> nieodpowiedzialanosc.
>
> Nie ZAMIAST,chyba to juz wyjasnilam.

przeczytaj wiec post na ktory odpowiedzialam, a zobaczysz
tam ZAMIAST>

a twoje przyklady "z zycia wzieta" jak najbardziej
przemawiaja za "zamiast".
iwon(k)a

16. Data: 2004-09-12 19:09:16

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zycze wiec dalej szczescia w loterii z wlasnym zdrowiem i
> zdrowiem swoich blizszych.

No ale co mam robic?Na szczescie pediatre mam ok,ale co do reszty to roznie
bywa.Co mam robic w momencie kiedy lekarz nie wie jak leczyc ?

> zaden powazny lekarz nie leczy bez zobaczenia pacjenta.
> niezobowiazujacych rad mozna udzielic, ale nie leczyc.

I o takie rady wlasnie chodzi.

> i bardziej douczeni znajda sie tutaj :))))
> dobry kawal :)))))

Ciesze sie ze cie rozbawilam.

> [...]
> cala masa wiec czy to tum czy to gdzie indziej, nie
> ma znaczenia. nie ma sie za co obrazac. bardziej

Pokiwac glowa to ja moge z politowaniem nad osoba ktora skonczyla medycyne a
nie umie leczyc .
Wiem,ze w kazdym zawodzie trafiaja sie partacze,wiec wlasciwie nie ma o czym
mowic.

> a twoje przyklady "z zycia wzieta" jak najbardziej
> przemawiaja za "zamiast".

No chyba nie umiesz czytac ze zrozumieniem.Napisalam o znajomej ktorej
dzieciakowi lekarze ze szpitala nie potrafili pomoc,dwukrotnie zreszta.Wiec
jakie ZAMIAST?Przeciez byla u lekarza.

Magda

17. Data: 2004-09-12 19:44:29

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KAsia" <k...@r...net> napisał w wiadomości
> Czasem mój synek skarży sie na ból głowy. Myslicie ze to cos powaznego?
Czy
> powinam mu zrobic jakies badania?
> Pozradzcie Kasia

Witaj Kasiu,
byłam z takim problemem u pediatry wraz z moim 13-sto letnim synem.
Pani doktor skierowała Michała na badanie krwi: morfologia i poziom magnezu.
Morfologia wyszła poniżej normy (niektóre parametry), magnez w porządku.
Przepisała synowi Ferrum Lek 100 mg, (do żucia),poprosiłam od razu o
skierowanie na poziom żelaza, skoro takowe zaaplikowano mojemu dziecku.
Dostałam bez problemu skierowanie na badania (poziom żelaza i morfologia)
Jutro wybieramy sie na powtórne badania, oczywiście syn miał trzydniową
przerwę w zażywaniu leku.

Pani doktor zasugerowała mi również wizytę z synem u okulisty.

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

18. Data: 2004-09-12 19:52:38

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przerwę w zażywaniu leku.
>
> Pani doktor zasugerowała mi również wizytę z synem u okulisty.

Przepraszam ze cytuje calosc,ale -do Iwony to kieruje-takiej odpowiedzi ja
osobiscie oczekuje.

Dzieku Ula :-)

Pozdrawiam.Magda

19. Data: 2004-09-12 20:27:00

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> Przepraszam ze cytuje calosc,ale -do Iwony to kieruje-takiej odpowiedzi ja
> osobiscie oczekuje.

Magdo, nie przeczę że ja również :-)

> Dzieku Ula :-)
Bardzo proszę :-)

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

20. Data: 2004-09-13 01:27:45

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mrówka" <m...@b...pl> wrote in message news:ci26rm$p01$1@news.onet.pl...

> No ale co mam robic?Na szczescie pediatre mam ok,ale co do reszty to roznie
> bywa.Co mam robic w momencie kiedy lekarz nie wie jak leczyc ?

isc do innego. imo nie sluzy od udzielenia rad bardziej
kompetentych, ludzie o niewidomym wyksztaleceniu. badzmy
powazni. naprawde tak dlugo to trzeba tlumaczyc???

> I o takie rady wlasnie chodzi.

jeszcze raz prosze o przeczytanie postu na ktory odpowiedzialam.

> Ciesze sie ze cie rozbawilam.

a dziekuje.

> Pokiwac glowa to ja moge z politowaniem nad osoba ktora skonczyla medycyne a
> nie umie leczyc .

trudno mi sie wypowiadac nad takimi opowiesciami. traktuje
je jedak z opowiesci tysiaca i jednej nocy.

> Wiem,ze w kazdym zawodzie trafiaja sie partacze,wiec wlasciwie nie ma o czym
> mowic.

i na pewno tutaj trafisz na Niepartaczy i Kompetentnych
"lekarzy" :)))))

> No chyba nie umiesz czytac ze zrozumieniem.Napisalam o znajomej ktorej
> dzieciakowi lekarze ze szpitala nie potrafili pomoc,dwukrotnie zreszta.Wiec
> jakie ZAMIAST?Przeciez byla u lekarza.

nie pisze o twojej znajomej. pisze o poscie zaczynajacym ten
watek. o twojej znajomej nic nie wiem, i twoja opowisc
nie jest dla mnie zadnym dowodem, czy tez nie jest wiarygodna.
prosze cie czytaj uwazniej.

iwon(k)a

> Magda

skaza białkowa a lakcid