Re: Ból głowy u 8 latka

From: "Mrówka" <m...@b...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Ból głowy u 8 latka
Date: Sun, 12 Sep 2004 16:35:25 +0200
Sender: m...@b...pl@chello062179071101.chello.pl

news:ci1k0q$l96$1@news.onet.pl...

> i niby ta grupa ci ma pomoc bardziej od tych kilku lekarzy??

Tak.Calkiem niedawno pisalam w sprawie kumpeli dziecka i tutaj otrzymalam
rade do ktorej sie zastosowalismy i jest ok.Do tego na psd kumpela nie
posiadajaca wyksztalcenia medycznego rozkminila problem,a lekarz w szpitalu
bezradnie rozlozyl rece.

> dobrze to powiedzialas "z bezradnosci". tonacy brzytwy sie chwyta
> i zaczyna myslec irracjonalnie, stad potem auotrytetem wiekszym jest
> grupa ananimow, anizlei ludzi ktorych mozna zobaczyc twarza w twarz
> i sperwidz jego kompetecje.

O ile wiem to pojawiaja sie tutaj lekarze.Poza tym z tymi kompetencjami
roznie bywa.
Bywaja tu ludzie ktorzy przeszli najdziwniejsze choroby i czasami gdy
lekarze rozkladaja rece tutaj padnie cos co mnie naprowadza na pewnien trop
ide z nim do lekarza i mowie ze moze to to-wiem ze lekarze tego nie lubia
ale najwazniejsze jest moje zdrowie i mojej rodziny a nie humory czasami
niedouczonych lekarzy.
Bez obrazy dla tutejszych lekarzy.

> czy lajf to nowe slowko w jezyku polskim?? Polacy nie gesi....

Nie ,a co ,jest tu zakaz uzywania takich slowek?

> Zycie jest zyciem, i za nie odpowiadamy. jesli ktos wybiera
> grupe zamiast lekarza, to nie jest to zycie (life) ale imo
nieodpowiedzialanosc.

Nie ZAMIAST,chyba to juz wyjasnilam.

Magda