Ból karku

1. Data: 2003-08-18 15:45:58

Temat: Ból karku
Od: "BaR|MaN" <b...@s...info_no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!

od dzisiaj rana mnie strasznie boli kark jak probuje skrecic glowa w lewo. w
sumie nic nie dzwigalem, nie mialem zadnego wypadku. Moze ktos z szanownych
grupowiczow wie co mi moze dolegac?? (dodam ze w nocy spalem przy otrwartym
oknie bo wyrobic nie szlo przy zamknietym)

pozdrawiam
BaRMaN

2. Data: 2003-08-18 15:46:03

Temat: Re: Ból karku
Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bhqsai$92d$...@a...news.tpi.pl,
> [...]
> ktos z szanownych grupowiczow wie co mi moze dolegac?? (dodam ze w
> nocy spalem przy otrwartym oknie bo wyrobic nie szlo przy zamknietym)

kręcz?

--
Robert

3. Data: 2003-08-18 16:04:19

Od: "BaR|MaN" <b...@s...info_no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!

> kręcz?
mozna cos blizej na ten temat ?? jak powstaje, jak zapopiegac, leczyc ?

pozdrawiam
BaRMaN

4. Data: 2003-08-18 17:31:47

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bhqtgk$dhu$...@n...news.tpi.pl,
BaR|MaN <b...@s...info_no.spam>:
> Witam !!!

> mozna cos blizej na ten temat ?? jak powstaje, jak zapopiegac, leczyc
> ?

Ja nie twierdze, ze akurat kręcz masz :)
Pytales, co to "moze" byc, zwroc uwage na pytajnik.

Sprobuj masowac, nagrzewac i - czekac. Jak nie przejdzie za kilka dni, do
lekarza.

--
Robert

5. Data: 2003-08-18 18:05:54

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BaR|MaN" <b...@s...info_no.spam> napisał w wiadomości
> [...]
> grupowiczow wie co mi moze dolegac?? (dodam ze w nocy spalem przy
otrwartym
> oknie bo wyrobic nie szlo przy zamknietym)

A może poprostu niewygodnie spałeś???
J.

6. Data: 2003-08-19 12:28:24

Od: d...@i...pl (dino) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> grupowiczow wie co mi moze dolegac?? (dodam ze w nocy spalem przy otrwartym
> oknie bo wyrobic nie szlo przy zamknietym)

Czyli jednym slowem najprawdopodobniej cie "zawialo" - przykurcz miesni z
jednej strony. Jesli nie przejdzie po 2-3 dniach musisz poszukac dobrego
terapeuty manualnego, tylko nie "kregarza stodolowego" tzn. bez fachowego
przygotowania...
Pozdrawiam dino

--------------------------------------
Wyslano z serwisu FizjoNet. http://www.fizjo.pl/

7. Data: 2003-08-20 16:51:06

Od: "AM" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idź do lekarza pierwszego kontaktu !!!
Szukanie porad w internecie to chyba najdebilniejszy pomysł na jaki można
wpaść! Nie boisz się, że ktoś Ci coś źle powie i zaszkodzi ?? I nikogo nie
będziesz w stanie poskarżyć za uszczerbki w zdrowiu!
Pozdrawiam wielce oburzony!
Adam Marzec
z...@w...pl

Czy soczewki bezpieczne?