Ból odbytnicy, najgorszy scenariusz.

1. Data: 2006-01-10 17:29:08

Temat: Ból odbytnicy, najgorszy scenariusz.
Od: "Ewka" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od ok. 1,5mc po oddaniu stolca boli mnie odbyt przez 6,7 godzin, towarzyszą
temu zaparcia. Dzwoniłam do proktologa zeby umówić się na wizytę. Bardzo
mnie przestraszył kiedy po podaniu objawów stwierdził, że mam nic nie brać
na przeczyszczenie, bo będę się tylko niepotrzebnie męczyć!! Od razu
wymyśliłam sobie najgorszy scenariusz i załamałam się.
Może ktoś mnie pocieszy....
Ewka

2. Data: 2006-01-10 19:15:11

Temat: Re: Ból odbytnicy, najgorszy scenariusz.
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewka" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na przeczyszczenie, bo będę się tylko niepotrzebnie męczyć!! Od razu
> wymyśliłam sobie najgorszy scenariusz i załamałam się.

ewa, a moze to hemoroidy?... a moze zla dieta?... a moze te bole z powodu
tych zaparc? nie martw sie na zapas, moze to nic strasznego?

3. Data: 2006-01-10 20:18:46

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dq0qt1$mde$1@news.onet.pl
Od: Ewka <N...@p...onet.pl>
Było:
> Od ok. 1,5mc po oddaniu stolca boli mnie odbyt przez 6,7 godzin,
> towarzyszą temu zaparcia. Dzwoniłam do proktologa zeby umówić się

Zaparcia mogą powstawać ze strachu przed bólem

> na wizytę. Bardzo mnie przestraszył kiedy po podaniu objawów
> stwierdził, że mam nic nie brać na przeczyszczenie, bo będę się
> tylko niepotrzebnie męczyć!! Od razu wymyśliłam sobie najgorszy

No bo masz zaparcia! Co z tego że w kichach zwiększysz ciśnienie jeśli wylot
zatkany...?

> scenariusz i załamałam się.
> Może ktoś mnie pocieszy....

Jeśli krwi nie widać(?) Kup sobie czopki glicerynowe (
http://www.avena.com.pl/czopki.html ) lub dowolne inne, gliceryna to
gliceryna ;-)

Jeśli po pierwszym użyciu ból bedzie dużo mniejszy lub całkiem ustąpi to:
- nie stosuj czopków codziennie bo zrobisz sobie krzywdę, nie przyzwyczajaj
się bo później nie będziesz mogła się bez nich załatwić
- natychmiast zmień dietę na gotowano-surowo-owocowo-warzywną, chlebki tylko
"Wasa" czy co tam innego podobnego masz pod ręką
- zacznij pić powyżej 3 litrów na dzień - zupy i pokarmy "maziste" się nie
wlicza - wody mineralnej bez gazu.

Takie postępowanie pomoże ci doczekać do czasu wizyty u lekarza.

Oczywiście jeśli chorujesz na coś jeszcze i nie wolno ci pić albo stosować
takiej diety to zostają ci tylko czopki... Ale moją Mamę prawie rok
odzwyczajaliśmy od czopków!

Jeśli widać krew... To może być bardzo wiele różnych przyczyn i w takim
przypadku poszedłbym jak najszybciej do lekarza, nawet prywatnie.

4. Data: 2006-01-10 20:27:25

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dq14t7$87t$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: Sławek SWP <s...@w...pl>
Było:
> Jeśli krwi nie widać(?) Kup sobie czopki glicerynowe (
> http://www.avena.com.pl/czopki.html ) lub dowolne inne, gliceryna
> to gliceryna ;-)

No widzisz, jak się "nie lekarz" dorwie do chorego to może i źle doradzić.
Może niech ci ktoś jeszcze podpowie.

http://www.przychodnia.pl/el/leki/leki.php3?lek=611

CZOPKI GLICERYNOWE

Bez recepty

Producent Avena, Polska.

Forma leku:czopki 1g; czopki 2 g.

Zawartość substancja czynna - glicerole. Sposób działania: Czopki działają
drażniąco na jelito grube. Przyspieszają jego ruch robaczkowy oraz wywołują
wypróżnienie. Zastosowanie: Zaparcia, szczególnie u chorych skazanych na
bezruch. Przed badaniami diagnostycznymi

Ostrzeżenie Leku nie wolno podawać w stanach zapalnych jelita grubego, a
także jelita cienkiego, w hemoroidach, w zaparciach długotrwałych o nie
wyjaśnionej przyczynie, w zapaleniu wyrostka robaczkowego, w ostrych bólach
brzucha.

Dawkowanie1 czopek.

Ciąża i karmienieNie stwierdzono jakiegokolwiek ujemnego wpływu preparatu na
płód. Lek nie przenika do mleka matki.

PrzechowywanieCzopki należy przechowywać w lodówce.

5. Data: 2006-01-12 21:20:00

Od: "Ewka" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:dq15bk$4sd$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> No widzisz, jak się "nie lekarz" dorwie do chorego to może i źle doradzić

> Dzięki wszystkim za pocieszenie. Byłam dzisiaj u lekarza. Stwierdził
pęknięcie, ktróre nie chce się zagoić. Przepisał maść Nitroglicerynową i
Ketonal oraz jakieś mocne ziółka na rozluźnienie. Za 10 dni mam zadzwonić i
powiedzieć jak się czuję. Jeśli się nie poprawi to do operacyjnego
oczyszczenia i zaszycia, ale mam nadzieję, ze się zagoi samo. Hm.. a to
wszystko przez światęczne czekoladki:)
"Ani rak, ani hemoroidy" - radocha jak nie wiem co!
Ewka

6. Data: 2006-01-13 02:52:56

Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewka <N...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> wszystko przez światęczne czekoladki:)
> "Ani rak, ani hemoroidy" - radocha jak nie wiem co!

No widzisz, a najgorzej, ze nie mozesz sie teraz kochac na swoj ulubiony
sposob. Zawsze mowie, ze ta czesc ciala nie jest stworzona do milosci.

7. Data: 2006-01-13 09:30:05

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dq74m8$qi6$1@inews.gazeta.pl
Od: Daria <m...@W...gazeta.pl>
Było:
> No widzisz, a najgorzej, ze nie mozesz sie teraz kochac na swoj
> ulubiony sposob. Zawsze mowie, ze ta czesc ciala nie jest
> stworzona do milosci.

Ja też tobie współczuję... Być tak codziennie wykorzystywana w otwór
gębowy... Poproś grzecznie to może choć co dziesiąty się umyje przed
użyciem. Będziesz miała 6 minut z każdej godziny czyste.
Czy trafiają się maso co proszą cię o założenie szczęki?

czy sie rozni aspiryna od paracetamolu?
Problem z poceniem się
Kardiolog w Warszawie
prosba o interpretacje tomografi komp