rtg płuc - co dalej

1. Data: 2006-01-10 12:21:04

Temat: rtg płuc - co dalej
Od: "magi" <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam prośbe o interpretacje wyniku a raczej podzielenie się uwagami
czy wskazówkami co dalej,
Mama jest leczona onkologicznie po usunięciu pioersi 1,5 roku temu no i w
bad konrolnym rtg płuc wyszło że sa plamiste zacienienia na wys mostkowego
przyczepu prawego żebra, w prawym środkowym i dolnym polu płucnym, smużaste
w przywnękowej częsci prawego środkowego i dolnego pola płucnego
obserwacje w kierunku meta po tym wyniku mama dostała antybniotyk na
zapalenie płuc coby wyeliminowac, że to przez to mógłpowstac taki wynik no i
zrobiono kolejne rtg w którym jest napisane to same tylko jeszcze dodoano ze
zatarcia obrysu prawej kopuły przepony i półkoliste zacienienie kata
przepono-żebrowego (w 1. bad napisali ze tam zmian nie ma ) stas wniosek ze
nastąpiła progresja
co to oznacza dokładnie, bo onkolog nam dzi spowiedzial ze w tym wypadku
skoro nei ma nic z meta to nie jest to jego leczenie, to co to jest i czy to
rzeczywiscie nei rak i w takim razie gdzie dalej sie z tym udac, czy to jest
groźne czy po prostu w wioeku 53 lat tak moze byc

pozdrawiam
magi
dziękuję ponadto panu Markowi Bieniek za to, że odpowiedział mi na
poprzedniego posta i wytłumaczył "jak krowie" o co chodzi
podziękuowania sa szczere bo przynajmniej wiem o co chodzilo i to rozumiem a
nie pani w okienku mi mówi ze lekarz nie umie opisac bo musi zobaczyc jakies
wczesniejsze zdjęcie

2. Data: 2006-01-10 13:10:06

Temat: Re: rtg płuc - co dalej
Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magi" <m...@w...net> napisał w wiadomości
> [...]
> a nie pani w okienku mi mówi ze lekarz nie umie opisac bo musi zobaczyc

Bo musi i pani w okienku jak najbardziej miała racje. W tej sytuacji
interpretacja ostatniego badania bez rzucenia okiem na poprzednie moze byc
trudna.>

wypadajace wlosy po odstawieniu pigulek
Cukier
uraz żeber