wypadajace wlosy po odstawieniu pigulek

1. Data: 2006-01-10 11:40:52

Temat: wypadajace wlosy po odstawieniu pigulek
Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Odstawilam hormony i bydlaki zaczely wypadac. Biore caly czas zestaw
witamin
(zalecony przez dermatologa: Silica + Oeparol + Falvit), myje dobrymi
szamponami aptecznymi.
Czy teraz odpuscic i poczekac, az sie hormony wyrownaja? Bo troche sie
boje -
leca okropnie mocno :-/ Kiedys dermatolog poleca3lmi Alpicort E - moze
teraz
tego sprobowac? Moze macie jakies cudowne metody?

--
Kami

2. Data: 2006-01-10 12:44:43

Temat: Re: wypadajace wlosy po odstawieniu pigulek
Od: "Mag" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam to samo. Tak leciały, że łzy kapały mi same na ten widok. Nie
pomagały żadne vit itp. Ale po paru tygodniach wszystko się ułożyło i
wróciło do normy. Przeczekaj. Choć wiem, jak to boli :-((

pozdr., Magda

3. Data: 2006-01-10 13:33:52

Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora