Bol pod mostkiem

1. Data: 2004-05-11 15:46:11

Temat: Bol pod mostkiem
Od: "goomim" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chcialbym sie zwrocic o pomoc do grupy poniewaz mam problem.Mianowicie od
jakiegos miesiaca mam bole pod mostkiem jest to bol staly tepy nie zbyt
mocny ale ciagle odczowalny.
Zaowazylem ze sie nasila podczas robienie tzw "brzuszków" Trwa to juz od ok
miesiaca.
Myslelem ze to cos od serca robilem usg ale tak jest wszytko w najlepszym
porzadku.
I teraz naprwde nie wiem czego sie mam uczepic.Lekarz mowi ze moze to byc
nerwobol ale sam nie wiem co mam o tym myslec.Pozatym jeszcze jedno co
zaowazylem to ze bol wystepuje zawsze po snie kiedy spie na brzuchu a ze ja
inaczej nie umie wiec sie utrzymuje.Moze ktos spotkal sie z podobnymi
dolegliwosciami. Bardzo bym prosil o podpowiedz jakie badania zrobic co
teraz mam robic po przynzam sie ze mnie to niepokoji.Pozatym bol towarzyszy
mi na codzien co prawda nie jest to wielki bol ale uporczywy i caly czas mi
towarzyszy.NIe moge sie skupic na innych rzeczach tylko ciagle mysle co to
moze byc.A najsmieszniejsze jest ze lekarz sam nie wie.:)

2. Data: 2004-05-11 17:07:53

Temat: Re: Bol pod mostkiem
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"goomim" <g...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:.Pozatym bol
> [...]
> towarzyszy.NIe moge sie skupic na innych rzeczach tylko ciagle mysle co to
> moze byc.A najsmieszniejsze jest ze lekarz sam nie wie.:)
A co z Twoim kregoslupem, bo takie dziwne bole moga byc od kregoslupa.Typowe
jest to, ze po nocy bol jest wiekszy.A wiec ortopeda moze Ci pomoc.
Ilona

3. Data: 2004-05-12 08:26:01

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak wyglada sprawa Twojego przewodu pokarmowego? Czy przypadkiem nie
cierpisz na chorobe refluksowa przelyku? Moze jeszcze sam o tym nie wiesz
:o)
Piszesz, ze Twoje dolegliwosci nasilaja sie podczas, ogolnie rzecz ujmujac,
roznych form "zgniatania brzucha" :o), a to by moglo potwierdzac moje
domysly. Pogadaj o tym z lekarzem

Myszka + Ziarenko ( ~wrzesien 2004 )

4. Data: 2004-05-12 11:14:18

Od: "Ania" <p...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
masz najzwyklejszy w swiecie narwoból , polecam zwykle srodki przeciwbólowe,
chociaz mnie rzadko pomagaja, musi samo minąć, ja mam identyczny ból w
klatce piersiowej od prawie dwoch miesiecy i nic nie pomaga. Chyba trzeba
sie przyzwyczaic:)

5. Data: 2004-05-12 11:49:31

Od: "KOWALLL" <l...@s...76.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chociaz mnie rzadko pomagaja, musi samo minąć, ja mam identyczny ból w
> klatce piersiowej od prawie dwoch miesiecy i nic nie pomaga. Chyba trzeba

witam

po pierwsze myślę, że takie stwierdzanie jak "masz najzwyklejszy w
świecie...." nie powinny sie pojawić na tej grupie. Naprawdę nie diagnozujmy
przez internet!!zwłaszcza, że jednak większość osób tutaj nie ma nic
wspólnego z medycyną.. to może tylko zaszkodzić..

ogólnie bóle mostka mogą świadczyć o wielu patologiach... w tej okolicy
występuje wiele tzn. pól Haeda -- czyli takich pól czucia skórnego, których
bóle są spowodowane zmianami chorobowymi np. we wspomnianym sercu, bądź o
ile dobrze pamiętam też w wątrobie, żołądku.. dlatego wcześniej wspomniany
refluks przełyku... to może być równie dobry trop jak i zwykłe nerwobóle...
ogólnie to radziłbym zgłosić się z tym do lekarza rodzinnego.. dokładnie
wszystko opowiedzieć..i on już Cię poprowadzi dalej...

Z poważaniem
Ł.Kowalski (KOWALLL)
l...@s...76.pl
wytnij "spam"

P.S. mam nadzieję, żę dobrze wszystko napisalem.. jestem tylko studentem
medycyny.. więc jeszcze mogłem coś pomylić.. pozdrawiam

kłujace zgrubienie na przedramieniu
krwiodawstwo a szczepienia
Przydusza mnie momentami
kamica pecherzykowa