Ból w klatce piersiewej

1. Data: 2006-07-20 19:36:23

Temat: Ból w klatce piersiewej
Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

od jakich 3 miesiecy dosc intensywnie cwicze na silowni
skupiam sie glownie na gornych partiach moich miesni

od kilku dni odczuwam strasznie silny bol po prawej stronie klatki
piersiowej,
bol pojawia sie w momencie kiedy klade sie lub gdy chce głebiej nabrac
powietrze,

co moze byc przyczyną?? wiadomo jutro pewnie pojde do lekarza, ale moze ktos
cos podobnego przezywal i wie jak moge sobie pomoc?

z gory dziekuje
dodam moze jeszcze ze
mam 20 lat waze okolo 87kg
podobny ból mialem okolo roku temu, rowniez podczas treningow na silowni,
ból ustąpił po przerwaniu cwiczeń (trwało to ponad miesiąc)

pozdr. Piotrek

2. Data: 2006-07-20 20:11:42

Temat: Re: Ból w klatce piersiewej
Od: "Monika " <5...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

to może być ból od kręgosłupa,właśnie od mięśni które trzymaja kręgosłup,
zrób EKG dla pewności.

3. Data: 2006-07-20 20:47:21

Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika " <5...@g...pl> napisał w wiadomości
> to może być ból od kręgosłupa,właśnie od mięśni które trzymaja kręgosłup,
> zrób EKG dla pewności.

wlasnie tak sie wyginam i czuje jakby mnie wlasciwie bolaly plecy,
tylko powiedz mi co ma do tego badanie EKG??
mam swoją drogą zalecone EKG ale z innego powodu,

pozdr. Piotrek

4. Data: 2006-07-20 21:02:17

Od: "Monika " <5...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://serwisy.gazeta.pl/zdrowie/1,51214,949873.html

5. Data: 2006-07-20 21:08:59

Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://serwisy.gazeta.pl/zdrowie/1,51214,949873.html

no i nadal nie rozumiem związku miedzy bólem jak pisalem w prawej czesci
klatki piersiowej
z przeprowadzaniem badania ekg ktore jak wiedzialem a teraz przeczytalem
okresla czynnosc serca,

pozdr. Piotrek

p.s.
napisz cos wiecej a nie tylko suche linki

6. Data: 2006-07-20 21:21:42

Od: "Monika " <5...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> pozdr. Piotrek
>
> p.s.
> napisz cos wiecej a nie tylko suche linki

mąż miał takie bóle, tabletki pomagały na chwilę.Też nie mógł złapać
powietrz i ból miał w klatce przeszywający nawet do pleców.Problem tkwił w
zbyt mocno napiętych mięśniach.
Ale u Ciebie nie musi być to samo, to może być jeden z powodów.

7. Data: 2006-07-21 08:49:17

Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zbyt mocno napiętych mięśniach.
> Ale u Ciebie nie musi być to samo, to może być jeden z powodów.

a Twój mąz jak sobei z tym w koncu poradził??

Pomocy bolom mnie pnioki
papierosy a pocenie sie
zeby-do konca zycia-co robic!!!!
Obrzek nogi po ukaszeniu jakiegos owada