Re: Ból w mostku

From: "Maja" <e...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Ból w mostku
Date: 13 Mar 2007 08:37:21 -0700

On 13 Mar, 16:02, Juanitos <j...@p...me.uk> wrote:

> No to nie dziel się taką poważną wiedzą, bo jest to w każdej gazecie w
> kąciku "nasze zdrowie" czy innym... I nie pisz nic o sobie, bo to nie ma
> sensu... Swego czasu wygnałaś z tej grupy praktycznie wszystkich
> lekarzy [...]

Gadasz trzy po trzy... W dodatku w mało kulturalny sposób.
Chyba mnie z kimś pomyliłeś. Jestem tu od niedawna. I bywam rzadko.

> [...] a straszenie konsekwencjami zawału młodego
> człowieka,

Teraz jeszcze pogadaj sobie laiku o tym, jak to problem zawału i
wieńcowych chorób serca dotyczy tylko starszych.
Nie dość, ze brak Ci kultury i ogłady, to jeszcze podstawowej wiedzy.
Zachowujesz się, jakbyś miał 15, a nie 59 lat ;)
Mój pierwszy post w tym wątku był skierowany do Ciebie, a nie
konkretnie do wątkodawcy. Nikogo nie straszyłam, tylko zwróciłam TOBIE
uwagę, byś nie był taki pobłażliwy w kwestiach serca.

>bo miał krótkotrwały ostry ból w mostku jest
> nieodpowiedzialnością.... bo nawet jakby to miał być zawał, to i tak juz
> nic nie pomoże, nawet Twoja wiedza. A nie miał, bo napisał...

Nieodpowiedzialnością i niedojrzałością trącają TWOJE wypowiedzi.
Dopuść w końcu do swojej świadomości, że nie pozjadałeś wszystkich
rozumów, i że w pewnych kwestiach jesteś totalnie zielony...
I wypraszam sobie chamstwo w stosunku do mojej osoby. Jeśli naprawdę
masz 59 lat, nie powinieneś mieć problemów z pohamowaniem niezdrowych
emocji.

EOT

Maja