Ból w mostku

1. Data: 2007-03-12 18:39:44

Temat: Ból w mostku
Od: "LL" <l...@g...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Doświadczyłem dzis bardzo nieprzyjemnego bólu w klatce piersiowej tzn.
konkretnie w mostku lub tez pod nim a właściwie za nim.Pracuje w magazynie
wiec czasem musze cos podniesc lub wrzucic i dzis przy podnoszeniu paru
niewielkich ciuchów strasznie zaczał boleć mnie mostek ból był nie do
zniesienia nie mogłem opuscic rąk rozprostowac sie i włąsciwie przez 15
minut byłem jak sparalizowany, a po 15 minutach jak reką odjął.Dodam ze
wczoraj byłem w lunaparku i zaliczyłem pare zjazdów na wszelkiego rodzaju
roller coasterach itp.wiec mnie troche wytrzesło.Ostatnio tez pojawiły sie
jakies niewielkie bóle w okolicy mostka i klatki piersiowej tzw. "bóle
serca" nie wiem co jest grane i troche sie obawiałem ze to moze zawał albo
cos ale nic mi nie dolegało poza tym paskudnym bólem.Czy to waszym zadaniem
nerwoból po wczorajszych atrakcjach czy isc do lekarza bo to moze cos
powazniejszego.

2. Data: 2007-03-12 18:55:17

Temat: Re: Ból w mostku
Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

LL napisał(a):
> [...]
> cos ale nic mi nie dolegało poza tym paskudnym bólem.Czy to waszym zadaniem
> nerwoból po wczorajszych atrakcjach czy isc do lekarza bo to moze cos

Myślę, że to mostek... ból wieńcowy jest inny... a zawał nie przechodzi,
niestety :-)

Juanitos

3. Data: 2007-03-12 19:35:51

Od: "Krystian" <z...@z...asd> szukaj wiadomości tego autora

LL wrote:

> [...]
> albo cos ale nic mi nie dolegało poza tym paskudnym bólem.Czy to
> waszym zadaniem nerwoból po wczorajszych atrakcjach czy isc do

Mam podobne bóle, ale u mnie pojawiły sie po wypiciu kilku kieliszków
tzw. "wsciekłych psów" (wódka z tabasco). Poszedłem do lekarza i
okazało się, że jest to przepuklina rozworu przełyku. Od 3 tygodni
biorę Biparazol i częstotliwość jak i siła bóli jest znacznie mniejsza
:) Podobno jeszcze 2-3 tygodnie i juz zupełnie będę zdrowy :)

Ale mam nauczkę do końca życią aby nie pić tyle 'pikantnych drinków' ;)

Krystian.

4. Data: 2007-03-12 20:59:52

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

LL napisał(a):
> [...]
> wczoraj byłem w lunaparku i zaliczyłem pare zjazdów na wszelkiego rodzaju
> roller coasterach itp.wiec mnie troche wytrzesło.

Ja miałem podobnie, tyle ze przeforsowałem sie jadąc na rowerze ( za
szybko z długo, za niewygodnie i niewłaściwie). Potem miałem zejścia -
ciśnieniem niskie. a po pewnym czasie. okazało sie ze to jeden zepsuty
ząb promieniuje na mostek. Dziwna sprawa a jednak. Teraz idę do dentysty
nie jak boli mnie ząb ale mostek.

5. Data: 2007-03-13 17:40:39

Od: "LL" <l...@g...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LL" <l...@g...wytnijto.pl> napisał w wiadomości
> Witam

Jestem autorem tego postu i chaciałbym prosic Was o raczej nie urządania
osobistych przepychanek, bo one niczemu nie służą niestety, a wszystkie
porady jakie dostaje sie tutaj to sugestie a nie diagnozy przynajmniej ja
tak to odbieram.Dziekuje Wam bardzo za wszysykie"fachowe" podady a te mniej
fachowe:-) zostawcie bo nie ma to sensu
Pozdrawiam
LL

ból po wycietych migdałkach