problemy ze snem

1. Data: 2007-03-12 09:55:38

Temat: problemy ze snem
Od: "Robert M." <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wystepuje u mnie dosc dlugo juz trwajacy dziwny problem ze snem. Wiem ze
grupa nie zastapi porady lekarskiej, ale juz kilku lekarzy nad tym sie
biedzilo - i niestety bez skutku. Byc moze ktos z grupowiczow spotkal sie z
czyms podobnym, bede bardzo wdzieczny za pomoc.

Codziennie, niezaleznie od dlugosci snu (czy 6 czy nawet 10h) budze sie rano
niewyspany, otepialy, zmeczony, niezregenerowany ani fizycznie ani
psychicznie - tak jak u kazdego nastepuje uczucie otepiania jakies 10 min po
obudzeniu, tak u mnie trwa nawet 2h...

Poziom cukru w normie, poziom hormonow ok, tarczyca ok, brak stwierdzonych
zaburzen psychicznych, zachowana higiena snu, sen "testowany" w
kilkudziesieciu mozliwych kombinacjach (na roznych lozkach, chodzac o roznej
porze spac, jedzac wczesniej badz nie, przy roznych temperaturach, w roznych
pomieszczeniach itp. itd...) - przyczyna wciaz nieznana.

Czy ktos bylby w stanie dac mi jakies wskazowki w jakim dalszym kierunku
isc?
Problem wystepuje od 2 lat w przebiegu falowym - sa lepsze i gorsze okresy,
nie jestem w stanie zaobserwowac aby od czegos zalezaly.

Pozdrawiam!

2. Data: 2007-03-12 10:14:48

Temat: Re: problemy ze snem
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Codziennie, niezaleznie od dlugosci snu (czy 6 czy nawet 10h) budze sie
rano
> niewyspany....

Zadaj sobie pytanie: "które części organizmu odpowiadają za
doenergetyzowanie organizmu ludzkiego....?"
I znajdziesz odpowiedż na swoje dolegliwości....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

Uczulenie na białko - test
Obcy w naszym ciele: nowe spojrzenie na raka...
Dieta obniżająca produkcję cholesterolu ?
Antybiotyki
purpurowo-fioletowy paznokieć