Obcy w naszym ciele: nowe spojrzenie na raka...

1. Data: 2007-03-12 07:34:23

Temat: Obcy w naszym ciele: nowe spojrzenie na raka...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obcy w naszym ciele
"Podstępna choroba, błąd w biologicznym programie, cena za długowieczność -
tak przyzwyczailiśmy się postrzegać raka. Ale nie wszyscy
Czy nowotwór to nowy gatunek, który próbuje przejść ewolucję w naszym ciele?
Taka teoria zgrabnie łączy najnowsze odkrycia onkologów i wiedzę o rozwoju
życia na Ziemi."

"Do niezwykłych wniosków dochodzą naukowcy, którzy porównali chorobę
nowotworową do ewolucji gatunków. Tyle że zachodzącej wewnątrz ludzkiego
ciała. - Zgrabne, ale chyba trochę naciągane - pomyślałem, wertując program
dorocznej konferencji Amerykańskiego Towarzystwa na rzecz Rozwoju Nauki
(AAAS). Jednak pomysłodawcą ewolucyjno-onkologicznej sesji był profesor
Robert von Borstel, genetyk z kanadyjskiego University of Alberta.
Zawdzięczamy mu między innymi kluczowe prace nad wpływem promieniowania na
komórki, przyczynami powstawania uszkodzeń w DNA i sposobami ich naprawy. Na
dodatek von Borstel zaprosił do udziału w sesji wybitnych ekspertów
zajmujących się mutacjami zachodzącymi w genach różnych organizmów. To nie
zapowiadało się na teoretyczne rozważania dość leciwego kanadyjskiego
naukowca - na tę sesję trzeba było pójść..."

Całosć:
http://wiadomosci.onet.pl/1396872,242,kioskart.html

================
Nareszcie temat-gratka dla miłosników paranauk! ;)

2. Data: 2007-03-12 08:04:48

Temat: Re: Obcy w naszym ciele: nowe spojrzenie na raka...
Od: sam <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> [...]
> Taka teoria zgrabnie łączy najnowsze odkrycia onkologów i wiedzę o rozwoju

A rak to nie krzemowa pleśń, którą przywieziono z zaświatów?

--
UFO -- Niewidzialna Okupacja Ziemii
http://magnokraft.0catch.com/Uprowadzenia_i_taktyki_

3. Data: 2007-03-12 19:37:08

Od: " opluk" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sam" <s...@m...pl> napisał w wiadomości

> A rak to nie krzemowa pleśń, którą przywieziono z zaświatów?

No, jakby to wytlumaczyc... , wychodzi na to ze nie.

opluk

4. Data: 2007-03-12 21:05:57

Od: "maciek_l4" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://wiadomosci.onet.pl/1396872,242,kioskart.html

> Nareszcie temat-gratka dla miłosników paranauk! ;)

około rok temu szympansica w jakimś ZOO zachorowała na ciężką anginę po
której zaczęła chodzić wyprostowana jak człowiek.
:)

Dieta obniżająca produkcję cholesterolu ?
Antybiotyki
purpurowo-fioletowy paznokieć
kwas dwuchlorooctowy na raka?
dentysta w lodzi