dentysta w lodzi

1. Data: 2007-03-11 18:33:51

Temat: dentysta w lodzi
Od: k...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

witam,
czy moglby mi ktos polecic jakiegos zaufanego (dobrego) dentyste w
lodzi?

2. Data: 2007-03-12 06:56:06

Temat: Re: dentysta w lodzi
Od: krzysiek82 <k...@o...plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam AMA DENTA z armii krajowej, leczyłem się u nich 6 razy w tym
2 kanałowo i muszę powiedzieć że ledwo co czułem :)

--
Krzysiek82
GG:1299459

3. Data: 2007-03-14 14:06:10

Od: b...@v...pl (a) szukaj wiadomości tego autora

k...@i...pl wrote:

> witam,
> czy moglby mi ktos polecic jakiegos zaufanego (dobrego) dentyste w
> lodzi?

Poradnia "Uśmiech" ul. Nastrojowa 26 bl.208
Pordania jest na poł prywatna i na pól państwowa"
znaczy że za rzeczy refundowane nie płacisz, tylko dopłacasz za nierefund.
Polecam bardzo dobry gabinet, i nie drogi ;-))

zarzucanie żółci do żołądka
Znieczulenie zeba
Węzły chłonne - tylko antybiotyki?
Szczoteczka do czyszczenia jezyka