zarzucanie żółci do żołądka

1. Data: 2007-03-11 06:45:23

Temat: zarzucanie żółci do żołądka
Od: "d" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
W czasie gastroskopii lekarz stwierdzil zarzucanie żółci do żołądka.
Oczywiscie wybieram sie z wynikami do gastrologa (terminy), wiec chcialbym sie
wczesniej dowiedziec czy jest możlwość wyleczenia tego schorzenia a jesli tak
to jakimi sposobami. Dodatkowo mam wrzody na żołądku. Czy nieprzyjemny zapach
z ust (na tylnej ściance języka) wynika z tego zarzucania?

dominik

2. Data: 2007-03-11 07:04:34

Temat: Re: zarzucanie żółci do żołądka
Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

d napisał(a):
> [...]
> to jakimi sposobami. Dodatkowo mam wrzody na żołądku. Czy nieprzyjemny zapach
> z ust (na tylnej ściance języka) wynika z tego zarzucania?

Witaj, refluks to raczej sprawa czynnościowa. Pan Bóg nie wszystka
zaprojektował zgodnie ze standardami :-) Zanim pójdziesz do medyka
przyjrzyj się swojemu życiu: czy tryb jest siedzący, czy palisz, pijesz,
jadasz późno kolacje, nie uprawiasz ruchu. Jak się sam przed sobą
wyspowiadasz to okaże się, że nie ma po co chodzić...

Pozdrawiam
Juanitos

ps. podczas gastroskopii zawsze jest zarzucanie żółci :-) nie wiem czy
lekarz tak to ujął, czy to Twoja interpretacja ?

3. Data: 2007-03-11 12:19:07

Od: "d" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jadasz późno kolacje, nie uprawiasz ruchu. Jak się sam przed sobą
> wyspowiadasz to okaże się, że nie ma po co chodzić...

Niestety styl mojego zycia pozostawia wiele do zyczenia. Teraz dopiero widze
co zafundowalem swojemu zoladkowi. Pomalu to zmieniam.

> ps. podczas gastroskopii zawsze jest zarzucanie żółci :-) nie wiem czy
> lekarz tak to ujął, czy to Twoja interpretacja ?

Taka informacje zapisal mi na wyniku badania gastroskopii. Chcialem sie
wyleczyc z nieprzyjemnego zapachu z ust, ktory najbardziej mi dokucza, a tu
dowiedzialem sie ze mam wrzody i to zarzucanie.

4. Data: 2007-03-11 12:57:49

Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

d napisał(a):

> [...]
> wyleczyc z nieprzyjemnego zapachu z ust, ktory najbardziej mi dokucza, a tu
> dowiedzialem sie ze mam wrzody i to zarzucanie.

Za moich czasów należałoby jeszcze wykonać rtg przełyku z kontrastem,
aby zobaczyć czy czasem nie ma przepukliny. Kontrast w postaci gęstej
mazi łyka się na stole do góry nogami :-) Niby gastroskopia powinna toto
wykryc, ale niekoniecznie...

Juanitos

5. Data: 2007-03-11 18:19:13

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "d" <d...@v...pl> napisał w wiadomości
> wyleczyc z nieprzyjemnego zapachu z ust, ktory najbardziej mi dokucza, a
> tu
> dowiedzialem sie ze mam wrzody i to zarzucanie.

Zastosuj dietę Sipp`ego. Pij codziennie na czczo szklankę śmietany 30 lub
36%, a błyskawicznie zregenerujesz śluzówkę żołądka. Unikaj słodyczy ,
wdowców i nadmiaru węglowodanów. Zapach z ust też się zmieni.
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2007-03-11 18:44:45

Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):
> [...]
> 36%, a błyskawicznie zregenerujesz śluzówkę żołądka. Unikaj słodyczy ,
> wdowców i nadmiaru węglowodanów. Zapach z ust też się zmieni.

Zapach z ust (lub oddech) nie ma nic wspólnego z owrzodzeniem. To dwie
zupełnie różne sprawy...

Juanitos

7. Data: 2007-03-11 19:13:46

Od: "d" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jurek napisał(a):
> Zapach z ust (lub oddech) nie ma nic wspólnego z owrzodzeniem. To dwie
> zupełnie różne sprawy...

A co moze byc tego przyczyna? Dentystka wykluczyla problemy z zebami.
Dodam, ze slina w tylnej czesci jezyka jest wlasnie bardzo cuchnaca. Moge to
czyscic szczotka, ale chcialbym poznac i wyeliminowac przyczyne.

8. Data: 2007-03-11 19:18:58

Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

d napisał(a):

> A co moze byc tego przyczyna? Dentystka wykluczyla problemy z zebami.
> Dodam, ze slina w tylnej czesci jezyka jest wlasnie bardzo cuchnaca. Moge to
> czyscic szczotka, ale chcialbym poznac i wyeliminowac przyczyne.

No jak mówiłem trzeba wykluczyć za pomocą badania rtg przepuklinę
przełyku; znałem 3 przypadki, leczone całe życie bez powodzenia...
niestety... Firma Puritan's Pride w USA sprzedaje kapsułki na taka
dolegliwość, widać nie jest to takie rzadkie...

Juanitos

9. Data: 2007-03-11 20:21:10

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanitos" <j...@p...me.uk> napisał w wiadomości

> [...]
> niestety... Firma Puritan's Pride w USA sprzedaje kapsułki na taka
> dolegliwość, widać nie jest to takie rzadkie...

Ja nie napisałem, że zapach ma coś wspólnego z wrzodem żołądka. Ale bardzo
dużo wspólnego ma zła dieta.
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2007-03-11 20:26:26

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 36%, a błyskawicznie zregenerujesz śluzówkę żołądka. Unikaj słodyczy ,
> wdowców i nadmiaru węglowodanów. Zapach z ust też się zmieni.
owoców, nie wdowców...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

Znieczulenie zeba
Węzły chłonne - tylko antybiotyki?
Szczoteczka do czyszczenia jezyka
Krew Z nosa
Czy każdy lekarz moze wypisać recepte na " Postinor"???