Dieta obniżająca produkcję cholesterolu ?

1. Data: 2007-03-12 07:40:45

Temat: Dieta obniżająca produkcję cholesterolu ?
Od: "evuncia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy spotkaliście jakąś wiarygodną książkę albo inną publikację na
temat diety zmniejszającej produkcję LDL w organiźmie, tzn działającą
mniej więcej tak jak podawanie statyn?
Jest mnóstwo książek z dietemi nisko- i bezcholesterolowymi, które
zgrubnie można by streścić tak: "mniej golonki, więcej sałaty i dużo
biegać". Ale mnie chodzi o pacjentów, którzy mimo stosowania takich
diet mają normę LDL nadal przekroczoną np o 100%

Pozdrawiam, evuncia

2. Data: 2007-03-12 09:09:31

Temat: Re: Dieta obniżająca produkcję cholesterolu ?
Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

evuncia napisał(a):
> [...]
> biegać". Ale mnie chodzi o pacjentów, którzy mimo stosowania takich
> diet mają normę LDL nadal przekroczoną np o 100%

nie ma takiej diety...

Juanitos

3. Data: 2007-03-12 09:30:14

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Mar, 10:09, Juanitos <j...@p...me.uk> wrote:
> evuncia napisał(a):> Witam,

> nie ma takiej diety...
>
> Juanitos

Oj... Zaraz odezwie się Jurek...i powie - więcej golonki...

Pozdrawiam,
Maja

4. Data: 2007-03-12 12:15:12

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
On 12 Mar, 10:09, Juanitos <j...@p...me.uk> wrote:
> evuncia napisał(a):> Witam,

Oj... Zaraz odezwie się Jurek...i powie - więcej golonki...

I widzisz jak pleciesz Maju bzdury, bo jedzenie samej golonki do obnizenia
cholesterolu ma się jak pięść do nosa... Nie masz zielonego pojęcia o
mechanizmach organizmu na diecie optymalnej, więc nie pisz nic na ten
temat...
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-03-12 12:40:34

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> cholesterolu ma się jak pięść do nosa... Nie masz zielonego pojęcia o
> mechanizmach organizmu na diecie optymalnej, więc nie pisz nic na ten

A wyniki wszystkich trzech frakcji cholesterolu optymalni mają wzorcowe.
Cholesterol całkow. zazwyczaj ok. 230, cholesterol HDL zazwyczaj 75, a chol.
LDL przeważnie 130. I najczęściej ok. 50 - trójglicerydy.
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2007-03-12 16:26:55

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Mar, 13:15, "Jurek" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
> cholesterolu ma się jak pięść do nosa... Nie masz zielonego pojęcia o
> mechanizmach organizmu na diecie optymalnej, więc nie pisz nic na ten

Doskonale wiem, na czym polega DO.
Nie moja wina, że nie umiesz odczytywać symbolicznego języka, w którym
to golonka stanowiła tylko symbol DO. Równie dobrze mogłam użyć innego
symbolu. Wiesz, co to symbol?
Fakt, że jesteś skrajnym fanatykiem, nie upoważnia Cię do bezczelnego
zachowania w stosunku do innych osób. To tylko podważa Twoją
wiarygodność, a z Twoich postów wyłania się człowiek chorobliwie
uparty, zawzięty, który za wszelką cenę chce postawić na swoim. Cóż to
za autorytet, który się w pierwszej kolejności zacietrzewia, zamiast
rzeczowo podejść do zagadnienia i odpowiedzieć osobie zainteresowanej?
Na tej grupie odstaw proszę na bok swoje chęci postawienia na swoim,
swoją upartość i konfliktowy charakter. Zacznij w końcu udzielać
rzeczowych porad i informacji osobom, które o nie proszą. Odpowiadaj
osobom, które potrzebują pomocy!

Tak więc Jurku, przyjmij do wiadomości, że ja wiem, na czym polega
dieta optymalna, ale evuncia może nie wiedzieć, bądź więc łaskaw
pomagać ludziom, którzy o tę pomoc proszą, ok? Trzymaj się tematu
wątku.
Skoro twierdzisz, że na Twojej diecie poziom cholesterolu
całkowitego, jak i HDL, i LDL, jest prawidłowy, poinformuj
wątkodawczynię, która prosi o informacje na ten właśnie temat - jak
obniżyć poziom cholesterolu za pomocą diety.

Pozdrawiam,
Maja

7. Data: 2007-03-12 21:32:40

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> [...]

Nie moja wina, że nie umiesz odczytywać symbolicznego języka, w którym
to golonka stanowiła tylko symbol DO. Równie dobrze mogłam użyć innego

Jeżeli już mowa o symbolach, to na pewno symbolem DO byłyby jajka, które
optymalni zjadają min. cztery dziennie. Golankę optymalni jedzą chętnie ale
rzadko, ponieważ ma bardzo dużo białka.
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2007-03-12 23:24:13

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Mar, 22:32, "Jurek" <m...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1173716815.102345.84110@n33g2000cwc.g
ooglegroups.com...

> [...]
> optymalni zjadają min. cztery dziennie. Golankę optymalni jedzą chętnie ale

Niech będą jajka. Pięć dziennie, ok? :)

Pozdrawiam,
Maja

9. Data: 2007-03-12 23:43:50

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
On 12 Mar, 22:32, "Jurek" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
No, nie powiem, że szczytem symbolu optymalnych byłyby jajka na
boczku...:))) Ilość nie gra roli, im więcej... tym zdrowiej...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2007-03-13 09:10:56

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> No, nie powiem, że szczytem symbolu optymalnych byłyby jajka na
> boczku...:))) Ilość nie gra roli, im więcej... tym zdrowiej...:)))
> Pozdrawiam Jurek M.

...tym bliżej do mogiłki raczej ;)))

pzdr.
R*