Bóle kości u osób starszych

1. Data: 2005-09-13 14:45:34

Temat: Bóle kości u osób starszych
Od: "nextor" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję jakichś namiarów na skuteczne lekarstwa przeciwbólowe
uśmierzające bóle kości u mojej babci. Ma już 86 lat i na szpital już za
późno.
Leki przypisane przez lekarza rodzinnego podczas wizyty trzy tygodnie temu
nie pomagają.
Podkreślam, że babcia nie ma ochoty na jeżdżenie 60 km do specjalistów.

2. Data: 2005-09-13 18:55:40

Temat: Re: Bóle kości u osób starszych
Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Sep 2005 16:45:34 +0200, "nextor" <n...@i...pl> wrote:

>Ma już 86 lat i na szpital już za
>późno.

że kurna jak ???

>Leki przypisane przez lekarza rodzinnego podczas wizyty trzy tygodnie temu
>nie pomagają.
>Podkreślam, że babcia nie ma ochoty na jeżdżenie 60 km do specjalistów.

a dlaczego babcię "bolą kości" ???
a może to nie kości tylko stawy ???
a może to manifestacja jakiejś choroby ???
a może jak się tą chorobę będzie leczyło to i bóle ustąpią ???

Może warto jednak babcię przebadać ???
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

3. Data: 2005-09-13 19:34:51

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

<news:dg76lt$bnl$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
> nie pomagają.
> Podkreślam, że babcia nie ma ochoty na jeżdżenie 60 km do specjalistów.

Mojej matce pomaga ibuprom.

--
Kaja

4. Data: 2005-09-13 22:02:05

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harry Haller" <b...@h...com.wytnij> napisał w
wiadomości news:b08ei1pmnkorsft5o0am03pnmaqr4jo267@4ax.com...

> że kurna jak ???

Co taki zdziwiony - nie wiesz, że człowiek w tym wieku dla lekarzy to tylko
kłopot? Najlepiej żeby naturalnie po cichu umarł. Do szpitala nie przyjmą,
bo za stara. Dodatkowych badań nie zrobią, bo się nie opłaca. Wszystkie
dolegliwości kwitują - to juz ten wiek, tak jest na starość, to normalne, że
jest coraz gorzej - itp. Wiem co mówię, mam babcię pod opieką chorą na
alzheimera. O wszystko musimy się kłócić, nawet o wypisywanie recept. Po
prostu dla nich człowiek (wiem znów generalizuję) to chodzący trup, w
którego nie warto inwestować środków z NFZ. Ale, że składki latami płaciła i
jej z emerytury też potrącają, to jakoś nikt nie chce zauważyć. Starość nie
radość. Choroba nie wesele.

Pozdrawiam,
Akulka

5. Data: 2005-09-14 07:20:19

Od: Krzysztof Okon <m...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Sep 2005 20:55:40 +0200, Harry Haller wrote:
> Może warto jednak babcię przebadać ???
Dołączam się do opinii Szanownego Kolegi. Najpierw diagnozujemy, potem
leczymy.

--
Krzysiek, EBP
W Polsce za humanistę uchodzi nie ten, kto zna łacinę i grekę, ale ten

6. Data: 2005-09-14 13:45:58

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Sep 2005 00:02:05 +0200, "Akulka" <s...@g...pl> wrote:

>Co taki zdziwiony - nie wiesz, że człowiek w tym wieku dla lekarzy to tylko
>kłopot?

bardzo zdziwiony

HINT : popatrz gdzie mieszkam i pracuję

7. Data: 2005-09-14 14:06:12

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harry Haller" <b...@h...com.wytnij> napisał w
wiadomości news:hbagi1hev4i50o5gck2e7glkhe0ucuv445@4ax.com...
> HINT : popatrz gdzie mieszkam i pracuję

A czy w Niemczech jest tak słodko w służbie zdrowia? Nie wierzę i nie
uwierzę. Chyba, ze sam jesteś już staruszkiem i wiesz co mówisz. No i chyba,
że to odbywa się po kieszeni staruszka, to i w Polsce można tak zadbać o
starszych.

Pozdrawiam,
Akulka

8. Data: 2005-09-14 14:44:14

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Sep 2005 16:06:12 +0200, "Akulka" <s...@g...pl> wrote:

> [...]
>że to odbywa się po kieszeni staruszka, to i w Polsce można tak zadbać o

ehhh

W Niemczech panuje galopujący socjalizm.
Nigdy w Polsce tyle socjalizmu nie było co w Niemczech.
Ma to bardzo wiele złych stron i doprowadzi to państwo do ruiny, ale jeśli
chodzi o służbę zdrowia to zupełnie cos innego.

Wiem co mówię , bo sam jestem lekarzem.
I znam realia polskie ( chociaż wiedza ta coraz bardziej się "przedawnia"
oraz niemieckie.

Nie chodzi tu tylko o pieniądze , które niemieccy pacjenci
odkładają na ubezpieczeniach od lat , w bogatszym od Polski kraju.
Chociaż bez nich oczywiście dobrze by nie było.

Statystyczny niemiecki staruszek jest dużo bardziej sprawny fizycznie
od polskiego.

W ciągu ostatniego roku przewinęło mi się przez ambulatorium
przynajmniej kilka staruszek po setnym roku życia , które przyszły poobijane ,
bo spadły z roweru.

To , że ktoś dożywa 95 , 98 czy 102 nikogo za bardzo nie dziwi.

W tej sytuacji troche głupio powiedzieć 80 -latkowi , że nie będzie leczony ,
bo swoje już przeżył.

9. Data: 2005-09-16 19:54:12

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> Mojej matce pomaga ibuprom.

a mnie, ketonal.
M.

10. Data: 2005-09-19 04:24:34

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Me(L)Isa" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> a mnie, ketonal.

Tylko trzeba uważać, bo na dłuższą metę robi wiele szkód w organizmie. Np.
ślicznie "rozwala" wątrobę.

Pozdrawiam,
Akulka

Ucisk w klatce piersiowej
herbata czy kawa?
Do fizykoterapeutów
Celebrex i rwa kulszowa
ZĘBY - naturalne leczenie, odbudowywanie - niekonwencjonalne