Bóle stawów.

1. Data: 2002-05-18 14:57:01

Temat: Bóle stawów.
Od: "Pacjent" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od ponad roku odczuwam ból stawów biodrowych oraz kręgosłupa w części
lędźwiowej. Byłem u lekarza rodzinnego, który stwierdził, że powinienem udać
się do masażysty, ponieważ "badania nic nie wykazały". Nadmienię, że poza
badaniem krwi oraz RTG nic poza tym. Masaże owszem częściowo dają ulgę ale
moim zdaniem to chyba nie rozwiązuje problemu. Zostałem odesłany do
reumatologa, który stwierdził, że wszystko jest OK i nie widzi zajęcia dla
siebie w związku z moją osobą. Co mam robić? Czy aby dobrze trafiłem do
reumatologa? Do kogo mam się udać, jakie badania mnie mogą czekać?
Dodam tylko, że nie przekroczyłem trzydziestki.

Pacjent

2. Data: 2002-05-19 07:58:18

Temat: Re: Bóle stawów.
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 May 2002, Pacjent wrote:

> reumatologa? Do kogo mam się udać, jakie badania mnie mogą czekać?
> Dodam tylko, że nie przekroczyłem trzydziestki.

jak przypuszczam powazne choroby dotyczace stawow biodrowych czy
krzyzowo-biodrowych zostaly wykluczone (np. zesztywniajace zapalenie
stawow kregoslupa) zostaly wykluczone. Jesli tak, to rzeczywiscie
szeroko pojeta rehabilitacja moze byc pomocna. Jesli nie ma zajecia
dla reumatologa skonsultowac moglby jeszcze ortopeda lub ortopeda
i neurolog - gdy dalsze dzialania diagnostyczne sa jeszcze potrzebne.

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2002-05-20 10:10:31

Od: "Tom" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zrób sobie badania w kirunku Chlamydii Trachomatis (wirus, który atakuje
stawy)

4. Data: 2002-05-20 10:20:41

Od: Harry Haller <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 May 2002 12:10:31 +0200, "Tom" <t...@p...fm> wrote:

>Zrób sobie badania w kirunku Chlamydii Trachomatis (wirus, który atakuje
>stawy)

Od kiedy to jest wirus ???
Moze jakiejs nowej publikacji nie zdazylem przeczytac ???
--
Harry Haller
___________________________

5. Data: 2002-05-20 12:18:39

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harry Haller wrote:

> Od kiedy to jest wirus ???
> Moze jakiejs nowej publikacji nie zdazylem przeczytac ???

Panowie, ten Bałtyk to właściwie jezioro czy ocean? ;-)

Leszek

6. Data: 2002-05-20 12:34:56

Od: Harry Haller <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 May 2002 14:18:39 +0200, Lech Trzeciak
<l...@i...gov.pl> wrote:

>Panowie, ten Bałtyk to właściwie jezioro czy ocean? ;-)

buuuuuu , ledwo zrobie subscribe na medycynie
to kto sie zaraz pojawia ???
No kto ???
--
Harry Haller
___________________________

7. Data: 2002-05-20 14:39:53

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harry Haller wrote:

> buuuuuu , ledwo zrobie subscribe na medycynie
> to kto sie zaraz pojawia ???
> No kto ???

Tak się zastanawiałem, o co może chodzić - i wiem, o zmiany typu meta.

Ale ja tym razem tylko sobie zażartowałem, miałem nadzieję, że niewinnie!

Leszek

PS: Ta chlamydia to oczywiście nie wirus.

8. Data: 2002-05-20 14:45:07

Od: Harry Haller <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 May 2002 16:39:53 +0200, Lech Trzeciak
<l...@i...gov.pl> wrote:

>Tak się zastanawiałem, o co może chodzić - i wiem, o zmiany typu meta.
>Ale ja tym razem tylko sobie zażartowałem, miałem nadzieję, że niewinnie!

Spox - jestrem otwarty na wszelkie żarty.

>PS: Ta chlamydia to oczywiście nie wirus.

To akurat wiem , ostatnio mam dużo do czynienia
z prof. Juszczykiem
Za taki text to ....................................................
..
( wyobrazni mi brakuje - ciekawe co by zrobił ?)
--
Harry Haller
___________________________

9. Data: 2002-05-21 11:45:31

Od: "Tom" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście, że nie, sorry mała pomyłka

Użytkownik "Harry Haller" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

> Spox - jestrem otwarty na wszelkie żarty.

> To akurat wiem , ostatnio mam dużo do czynienia
> z prof. Juszczykiem
> Za taki text to ....................................................
..
> ( wyobrazni mi brakuje - ciekawe co by zrobił ?)
> --
> Harry Haller
> ___________________________
> What`s gonna be , gonna be
> ___________________________
> GG: 1398692 Tlen: harryhaller
> Tu możesz poznać Harrego:
> http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=s
howuser&userid=2763264

10. Data: 2002-05-21 11:50:09

Od: "Tom" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem lekarzem i nie znam się na wirusach, bakteriach..

Ale miałem doczynienia z Chlamydią. Przez 7 miesięcy żadem lekarz nie
wiedział o co chodzi, a objawy miałem podobne (bóle stawów). Więc warot może
spróbować zrobić te badania. Koszt ok 50 zł

> [...]
> z prof. Juszczykiem
..
> ( wyobrazni mi brakuje - ciekawe co by zrobił ?)
> [...]

wiotczenie miesni
Hali-Z z cynkiem czy to dziala na gnicie pokarmu w ustach?
Abtronic
Gdzie opis leków?
Dwa pytania