Borówka amerykańska

1. Data: 2001-03-29 06:09:14

Temat: Borówka amerykańska
Od: "MB" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam młode krzewy brzydko rozkrzewione. Najchętniej przyciąłbym je nisko, by
urosły od nowa, ale czy wtedy będę miał w tym roku owoce?
Dzisiaj chciałbym je przyciąć, więc jeśli ktoś wie...
Dzięki

Marek

2. Data: 2001-03-29 14:32:24

Temat: Re: Borówka amerykańska
Od: Gala <g...@m...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Żeby mieć owoce na pedach muszš być paki kwiatowe!!!
Jak wytniesz wszystkie pędy to nie będzie żadnych owoców.

A.S.

Wiadomość napisana przez: MB:

3. Data: 2001-03-29 19:16:51

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Marek
>
> Zależy co znaczy brzydko. Jeżeli kupiłes krzewy wypędzone w górę na 1-2 pędy
to lepiej je przyciąć żeby się rozkrzewiły. Oczywiście plonu w tym roku nie
będzie, ale i tak radzę przyciąć.

4. Data: 2001-03-30 08:17:50

Od: "MB" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki. Bardzo mnie zmartwiliście:-((
Już obciąłem. Kilka pąków zostało, więc może chociaż 3 jagódki....

Marek

szukam polskich nazw roslin - NTG ?
drzewka z pestek
Pytanie kompletnego LAIKA o kompost ;-)