Bosch - pytanie

1. Data: 2007-12-28 19:47:20

Temat: Bosch - pytanie
Od: Sławek <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zastanawia mnie dlaczego na stronie Boscha jest tylko kilka zmywarek, a o
reszcie nie ma ani słowa? Chciałem się czegoś dowiedzieć o modelu SRV 53M03
EU, ale niestety Bosch się do niego nie przyznaje, tak jak i do wielu
innych.
I czy odkąd sprzęt produkują w Polsce to dalej ten sam niezawodny Bosch?
Waham się pomiędzy Boschem SRV 53M03 EU, a Electroluxem ESL 46010. Niby
Electrolux jest cichszy od Boscha i ma więcej bajerów, ale nie jestem
pewien co do jakości tej marki, chociaż obydwie ludzie chwalą.

2. Data: 2007-12-28 20:53:17

Temat: Re: Bosch - pytanie
Od: "pawelWN" <p...@p...onet.plzzz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Electrolux jest cichszy od Boscha i ma więcej bajerów, ale nie jestem
> pewien co do jakości tej marki, chociaż obydwie ludzie chwalą.

Po co Ci bajery w zmywarce ? I tak uzywa sie jednego programu, a inne bajery
w stylu mycie w gornym koszu sa bez sensu. uzyjesz raz czy dwa. Zwroc uwage
czy zmywarka ma wymiennik ciepla. Bierz Bosch'a tylko nie 45. Mam 60 i nie
wyobrazam sobie zeby zmywarka byla mniejsza. Wszyscy znajomi, ktorzy mieli
45 kolejny raz brali juz 60. Przemysl to sobie. Ale nie chce wywolywac n-tej
dyskusji 45 czy 60, bo to do niczego nie prowadzi. Wiem z doswiadczenia
TYLKO 60.
BTW. Fabryka w Lodzi Boscha jest uwazana za jedna z najnowoczesniejszych
fabryk tego koncernu. Tak wiec o jakosc bym sie nie martwil.
Mojej stuknelo juz 4 latka i spisuje sie super.

pawelWN

3. Data: 2007-12-28 22:40:34

Od: Sławek <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety musi być 45 bo innej nie zmieszczę. A te bajery to Sensorcośtam,
który automatycznie dobiera ilość wody do zabrudzenia. Ciekawy jestem czy
to wogóle działa?

--
parasite

4. Data: 2007-12-29 12:05:30

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" popełnił:...
> Niestety musi być 45 bo innej nie zmieszczę. A te bajery to Sensorcośtam,
> który automatycznie dobiera ilość wody do zabrudzenia. Ciekawy jestem czy
> to wogóle działa?

Że jak? :))
Nie słyszałem o takim wynalazku. Słyszałem i widziałem natomiast czujnik
optyczny przejrzystości wody, który w trakcie mycia powoduje że zostaje
częściowo wyrzucona bardzo zanieczyszczona woda i w to miejsce dopuszczana
jest część czystej wody.

P.

5. Data: 2007-12-29 14:42:09

Od: "jaQbek" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A te bajery to Sensorcośtam,
> który automatycznie dobiera ilość wody do zabrudzenia. Ciekawy jestem czy
> to wogóle działa?
AquaSensor. Widziałem kilka opinii o tym w internecie - co jedna to
negatywna

6. Data: 2007-12-30 00:53:49

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

IMHO sensor potrafi skrócić mycie na programach auto, co mnie sie przydaje.
Często wybieram intesywny program nie dlatego, żeby długo mył, tylko po to, żeby
wyższą o 20°C temperaturą wyparzył.
Jakby co jest też zwykły sztywny podstawowy program (chyba 2 h 21 m)
JaC

-----

> kilka opinii o tym w internecie - co jedna to negatywna

[ot] agito.pl - prośba o poradę
Kabina prysznicowa z funkcją sauny
Ale zmyłka...
zabezpieczenie kuchni elektrycznej
Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)