Re: Boska Ikselka

Data: 2008-09-09 11:25:53
Temat: Re: Boska Ikselka
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Mon, 8 Sep 2008 17:19:44 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Ikselka-ten kretyn michal,atakuje cytaty z Gombrowicza i oznajmia ze
> nierozumiem autora.Wyglada na to ze jego argumenty do ciebie,tez
> powinnas uznac za krety?stwa.Plonie jego podswiadomosc przez twoje
> prowokacje.

Płonie, dobrze to określasz. Płonie zgodnie z moim chceniem - to ja
reguluję ten płomień jak chcę - w każdej chwili mogłabym nawet wygasić, jak
gaz na kuchence. Chwilami nawet czuję się trochę winna, bo w końcu za łatwo
mi to przychodzi, więc może "czaby" było dac spokój człowiekowi... bo on
miał w swoim życiu już wszystko ułozone i wymalowane na gładko - tak i tak
- a tu nagle mu się marszczy farba, wysychając...
Jeśli ktoś cię nie chce polubić lub przynajmniej zrozumieć, spowoduj, żeby
cię nienawidził - a jest szansa, że będzie analizował Twoje poglądy nadal,
choćby ze złości, nie kończąc tego procesu... a potem - wszystko jest od
nowa możliwe ;-PPP

> Nie liczy sie z rzeczywistoscia,byle by szpile wlazyc.A
> bylo mówione ze michal Polski we krwi nie ma.

Polski we krwi on nie ma. Polska to nie jego chłopska mentalność. Polska to
duma i honor. Ten brak wychodzi z niego wszystkimi szwami, taka zwykła i
powszechna dziś wśród mieszkańców Warszawy i innych dużych miast
nowo-wiejskość...
--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby