Boska Nigella...

1. Data: 2013-04-11 17:11:28

Temat: Boska Nigella...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...sativa :-)

http://masala.blox.pl/2010/06/Nietypowy-lek-na-wszys
tko-8211-czarnuszka.html
http://www.rozanski.gower.pl/nigella.html
http://forum.gazeta.pl/forum/w,12345,11512366,115254
31,Re_czarnuszka.html

2. Data: 2013-04-11 19:03:19

Temat: Re: Boska Nigella...
Od: Stachu Chebel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Kwi, 19:11, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> http://forum.gazeta.pl/forum/w,12345,11512366,115254
31,Re_czarnuszka....

Zaintrygowało mnie ostatnie zdanie z tego linku... Ciekawe czy będzie
szczypać :))

3. Data: 2013-04-11 19:17:32

Od: Ruda102 <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-11 21:03, Stachu Chebel pisze:

31,Re_czarnuszka....

> Zaintrygowało mnie ostatnie zdanie z tego linku... Ciekawe czy będzie
> szczypać :))

Śfintuch! ;P

4. Data: 2013-04-11 21:05:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Apr 2013 12:03:19 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

31,Re_czarnuszka....

> Zaintrygowało mnie ostatnie zdanie z tego linku... Ciekawe czy będzie
> szczypać :))

Do posypywania ch leba :-DDD

5. Data: 2013-04-13 01:59:21

Od: Stachu Chebel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Kwi, 23:05, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Do posypywania ch   leba :-DDD

To ześ mniem exelko łokrutnie zasmuciła!! Dyć jus zek kcioł mojej
Marynie tom magicnom psyprawem zakupić. Myślołzek, co jako ciut ciut
poswendzi po posyponiu, to bemdzie ciekawie. A dyć to ło chlebuś Ci
siem rozchodziło...A jus zek go mioł psygotowanego doposypanio tom
psyprawom...

6. Data: 2013-04-13 02:11:47

Od: Stachu Chebel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

431,Re_czarnuszka....

> Do posypywania ch   leba :-DDD

==================

AHA !! Exelko, cobyś siem ku mnie bez mojom łodpedź niezabucyła na
mnie!! Dyć wielgie uwazanie ku Ciem mom, i nieposwolem coby byle jaki
ciul NaCiebie naskakiwoł!! A co siem tycy łopsypywanio kukaracy
jakimiśtam psyprawami, to mogem siem sgodzić ino pot wielgim
warunkiem!!! Scypać NIEMOZE !!

7. Data: 2013-04-13 11:59:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Apr 2013 19:11:47 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

> [...]
> mnie!! Dyć wielgie uwazanie ku Ciem mom, i nieposwolem coby byle jaki
> ciul NaCiebie naskakiwoł!! A co siem tycy łopsypywanio kukaracy

La Cucaracha? - karaluch!
;-PPP

> jakimiśtam psyprawami, to mogem siem sgodzić ino pot wielgim
> warunkiem!!! Scypać NIEMOZE !!

Nieee, tylko powiększa...
:-D

"Dodanie objętości tzw. plumperem
Użyj specjalnego błyszczyka powiększającego usta z kolagenem i ekstraktem z
lukrecji. Substancje w postaci mikrocząsteczek przenikają do tkanek i tam
pęcznieją, uwypuklając wargi. "Plumper" zawiera też wyciągi z papryczki
chili i mięty pieprzowej pobudzające mikrokrążenie.
Czytaj więcej na
http://kobieta.interia.pl/uroda/news-6-supersposobow
-powiekszajacych-usta,nId,415007?utm_source=paste&ut
m_medium=paste&utm_campaign=firefox"

;-PPP

Kiełbasa z łososia
Kuchnia mocno nietelewizyjna :-)