Brak TV

81. Data: 2005-02-19 00:42:53

Temat: Re: Brak TV
Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

idiom w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

Noo kuuuuu*wa!

"Moja babička pochaži z Chřzanova!" :>

--
[z char-cznymi pier*-ciami sztućców] In-teg-Racja! In-teg-Racja!

82. Data: 2005-02-19 11:18:39

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> Noo kuuuuu*wa!
>
> "Moja babička pochaži z Chřzanova!" :>

Ja żartowałam...
Ja mieszkam po tej stronie, tyle tylko, że do czeskiej granicy mi bliżej niż
do Gliwic/Katowic :)

A frakcja śląska to spotyka się czasami ?

pozdr

Monika

83. Data: 2005-02-19 14:17:21

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "idiom"
<i...@w...pl> mówiąc:

>A frakcja śląska to spotyka się czasami ?

Nooo baaaaa...

Agnieszka (spotkana wielokrotnie)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

84. Data: 2005-02-19 15:28:34

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wystukał:

> Jak Winnetou mówił /Haende hoch/ , to ja jednak wymiękłam...

Ale to IIRC nie był dubbing tylko niemiecki film... :)

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

85. Data: 2005-02-21 06:59:32

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "idiom"
> <i...@w...pl> mówiąc:

> Nooo baaaaa...

No.... Jak Ty sie spotykasz i Zboczek sie spotyka, to moze ja tez sie skusze
? ;)

Jak by co - dajcie znac - mail niemal jak w naglowku, tylko forma oczywiscie
męska ;) (i...@p...wp.pl)

pozdr

Monika

86. Data: 2005-02-21 08:15:39

Od: Lerena <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

brow(J)arek wrote:

> Z innej beczki. Ilu z grupowiczów(-ek) przyzna sie do nieposiadania
> telewizora ?

Ja na przyklad :)

> Obecnie wszystko jest OK (z telewizorem bo niekoniecznie efekty jego
dobrej
> pracy są OK) i niestety zauważam, że to cholerstwo znów zupełnie "niechcący"
> pochłania mnóstwo czasu, który moja rodzina mogłaby spędzic w milszy sposób.
> Wiem... można nie włączać ale sami wiecie jak to jest.

Tia pamietam jak to bylo jak jeszcze byl.

> Pytam bo lada tydzień (miesiąc) zamierzamy się przenieść do nowego
> mieszkania i obecny TV ponieważ nie nasz - to z nami nie pojedzie. I coraz
> częściej nachodzi mnie perwersyjna myśl by zastępcy sobie nie sprawiać.

U mnie to akurat nie byla "swiadoma decyzja", po prostu przy okazji
przestawiania szafki uszkodzilismy gniazdko antenowe. Po dlugich
debatach na temat "a to trzeba jechac po nowe, a masz taki srubokret",
uznalismy ze jestesmy za leniwi i odbiornik wyladowal w piwnicy. A potem
go komus oddalismy. Swego czasu byly plany zakupu karty tv, ale jak od
czasu do czasu u znajomych jest wlaczony telewizor, to stwierdzamy ze
nie warto.

Pozdrawiam
Lerena

--
Katarzyna Skowronska
kskowronska 'malpa' op.pl

"Discussion: a method of confirming others in their errors."

87. Data: 2005-02-21 09:11:15

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "idiom"
<i...@w...pl> mówiąc:

>No.... Jak Ty sie spotykasz i Zboczek sie spotyka, to moze ja tez sie skusze
>? ;)

Hehehehehehe... Się spotkamy. :->

>Jak by co - dajcie znac - mail niemal jak w naglowku, tylko forma oczywiscie
>męska ;) (i...@p...wp.pl)

Damy damy, już ty się bój. :-D

Agnieszka

88. Data: 2005-02-21 09:22:55

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" :

> A frakcja śląska to spotyka się czasami ?

Nooo, baaa.
Ostatnio nawet Siwa była na gościnnych występach.
Chyba, że to nie było już "ostatnio" i mnie coś ominęło.

Pozdrowienia.

Basia

89. Data: 2005-02-23 01:19:37

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto
konkrety:

> Hehehehehehe... Się spotkamy. :->

Czasami się widujemy, to fakt :)
Ogólnie to chyba nawet często - w porównaniu z taką warszawską
:>

> Damy damy, już ty się bój. :-D

- Czy damy radę?
- TAK, DAMY RADĘ! :)

--
Spotkania odbywają się bez telewizora. Proszę przynieść gumki :)

90. Data: 2005-02-23 06:54:19

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spotkania odbywają się bez telewizora. Proszę przynieść gumki :)

Do majtek ??

pozdr

Monika

masturbacja
Rodzinne walentynki
Problem z kontrolowaniem złości. Ogłoszenie dla mężczyzn.
Problemy psychiczne a małżeństwo.
Do matek Polek !!!