Re: Brak uko czonych studi w wy szych

Data: 2010-03-04 21:03:38
Temat: Re: Brak uko czonych studi w wy szych
Od: glob <r...@g...com>

Iska napisał(a):
> [...]
qb.googlegroups.com...

A co ja mam wiary uczyć,..... chodzi o to że katolicy poszukują prawdy
na zewnątrz, w prawach, a jak wiesz życie się zmienia, więc walczą o
coś co jest nieaktualne i niszczą tym ludzi obecnych,. A mieli szukać
prawdy w sobie, w swoim wnętrzu,, wtenczas nieważne są prawdy, ale
godne postępowanie do drugiego człowieka.