Re: Brak ukończonych studiów wyższych

Data: 2010-03-08 12:11:53
Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

Czy ktoś taki może być geniuszem?

Czy geniusze rzeczywiście potrzebują nieograniczone ilości czasu
i energii na to, aby dojść do _swoich_ odkryć?

Skoro Einstein nie był geniuszem, to kto i w jakim celu wykreował
go na geniusza, pomimo że sam niczego istotnego nie odkrył,
a jedynie propagował odkrycia innych nie wskazując wyraźnie,
iż nie on jest ich autorem?

W każdym razie jedno jest dla mnie pewne: geniusze nie są sq*mi,
takimi jak Einstein.

PS: przy okazji czasu i energii poświęcanych na naukę i wyników. ;)

--
CB

Einstein kazał swojej TŻ oddać do domu dziecka swoją najstarszą
córkę tuż po urodzeniu.
Oboje byli młodzi i nie byli jeszcze wtedy małżeństwem.

Później, po wielu latach miał z tą kobietą jeszcze dwóch synów.
Ostatecznie zostawił ich, aby związać się z asystentką, z którą łączył
go wieloletni romans (typ głupiej, niewymagającej, zapatrzonej
w niego blondynki).

Jego najstarszy syn powiedział o nim: "... jestem jedynym projektem,
z którego mój ojciec zrezygnował...".

Niezły był z niego s*l. ;)