Braki magnezu na DO

1. Data: 2002-05-28 07:29:33

Temat: Braki magnezu na DO
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z dyskusji na grupie niestety nic sie nie dowiedzialem wiec pojechalem w
niedziele do Jastrzębiej Góry do Arkadii na konsultacje. Lekarz , który miał
wyklad tego dnia stwierdzil ze w trzecim miesiacu stosowania DO, czyli po
zakończeniu przebudowy należy ograniczyć ilość spozywanego białka do minimum
natomiast zwiększyć ilość spożywanych węglowodanów
do 1 do 2 gram na kilogram wagi naleznej.
Przy zbyt malym spozyciu węglowodanów a dużej ilości bialka nastepuje
szybkie wypłukiwanie między innymi magnezu i stad moje problemy z arytmia po
2,5 miesiacach stosowania Do.
Już po trzech dniach pobierania magnezu arytmia minęła ale od niedzieli
zwiększyłem ilość węglowodanów a zmniejszyłem białko.
Być może ExOptymalny , Paprycjusz też brał za mało weglowodanów i stad jego
problemy z sercem.

2. Data: 2002-05-28 07:48:17

Temat: Re: Braki magnezu na DO
Od: "sava van tricht" <s...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> zwiększyłem ilość węglowodanów a zmniejszyłem białko.
> Być może ExOptymalny , Paprycjusz też brał za mało weglowodanów i stad jego

w takim razie ta dieta zmierza do piramidki zywieniowej. bo przeciez
ograniczenie bialka do minimum i zwiekszenie weglowodanow to nic innego jak
zmniejszenie jaj, miesa, ryb , serow na korzysc warzyw i owocow. a przeciez
na poczatku idea tego zywienia byla inna.

3. Data: 2002-05-28 08:02:38

Od: "J'an W'erbinski - hello from kill file :-\)" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sava van tricht" <s...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:acvco1$do2$1@news.gazeta.pl...
> [...]
> zmniejszenie jaj, miesa, ryb , serow na korzysc warzyw i owocow. a
przeciez
> na poczatku idea tego zywienia byla inna.

Otóż to!
Ciekawe, że obecnie jestem bardziej "optymalny" od tutejszych wyznawców tej
sekty. Przyjmuję obecnie mniej niż 1 g węglowodanów na gram wagi ciała. Nie
wiem ile to jest waga należna, ale jeżeli przyjmuję mniej niż 1g, to chyba
jest mniej niż 2g na kg wagi należnej?

Wynika z tego, że chorego pacjenta, któremu stan sie pogorszył po przejściu
na optymalną zalecono to, co wiadomo od dawna: zbliżenie do normalnego
żywienia. Przyjmowanie większej ilości węglowodanów. Toż to są herezje!! :-)

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl
Strona prywatna w trakcie budowy http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/

/

4. Data: 2002-05-28 10:15:42

Od: "Michal Kupski" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Użytkownik sava van tricht <s...@N...poczta.gazeta.pl> w artykule
news:acvco1$do2$1@news.gazeta.pl napisał...
> [...]
jak
> zmniejszenie jaj, miesa, ryb , serow na korzysc warzyw i owocow.

W piramidce prawie nie masz tłuszczów, a już szczególnie nasyconych
zwierzęcych.

Michał -- Tarnowskie Góry --

5. Data: 2002-05-28 11:13:24

Od: "J'an W'erbinski - hello from kill file :-\)" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Kupski" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:acvltm$s8l$1@news.tpi.pl...
> [...]
> jak
>
> W piramidce prawie nie masz tłuszczów, a już szczególnie nasyconych

Nie wiem o jakiej piramidzie mówisz.
Każdy, kto wie co nieco o prawidłowym żywieniu wie, że tłuszcze, w tym
zwłaszcza nienasycone SĄ NIEZBĘDNE do prawidłowej pracy i regeneracji układu
nerwowego. Piramida żywieniowa, którą znam zawiera pewne ilości tłuszczu.

6. Data: 2002-05-28 21:38:58

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sava van tricht" <s...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:acvco1$do2$1@news.gazeta.pl...

> w takim razie ta dieta zmierza do piramidki zywieniowej.

:)))))
Nic bardziej błędnego.

bo przeciez
> ograniczenie bialka do minimum i zwiekszenie weglowodanow

To nie dieta się zmienia, tylko zalecenia dietetyczne zależne od czasu bycia
na d.o.
Pierwsze trzy tygodnie do trzech miesiecy przebudowy organizmu wymagają
większej ilości białka, a więc 1g na kg wagi należnej, a czasami więcej.
Organizm wiekszość tego białka przerabia na cukier, a więc węglowodanów
można jeść trochę mniej (0,8g/kg). Po przebudowie organizmu zmniejszamy
ilość białka do ilości niezbędnej, czyli około 0,5g/kg, a za to można zjeść
troszkę więcej węglowodanów. Ilość potrzebnych węglowodanów określa się
badając poziom ciał ketonowych w moczu. Najlepiej jest kiedy ciał ketonowych
w moczu nie ma.

to nic innego jak
> zmniejszenie jaj,

Żółtko małego jajka ma 3 gramy białka, a bardzo wiele substancji potrzebnych
organizmowi. Cztery żółtka dziennie, to dobra średnia.

miesa, ryb , serow

Tu się zgadza.

na korzysc warzyw i owocow.

To nie są takie ilości, żebyś mógł pisać "na korzyść". Większość opty nie
zmienia ilości zjadanych węglowodanów po przebudowie organizmu, bo nie ma
takiej potrzeby. Oczywistością jest, że zjadamy węglowodany w postaci warzyw
zwłaszcza korzeniowych.

a przeciez
> na poczatku idea tego zywienia byla inna.

Pomyliły Ci się początki diety optymalnej jako idei żywienia z początkowym
odżywianiem osoby na diecie optymalnej.

Pozdrawiam
Leszek

7. Data: 2002-05-28 22:00:16

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J'an W'erbinski - hello from kill file :-)"
<j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w wiadomości

> Otóż to!
> Ciekawe, że obecnie jestem bardziej "optymalny" od tutejszych wyznawców
tej
> sekty. Przyjmuję obecnie mniej niż 1 g węglowodanów na gram wagi ciała.

To jeszcze nie świadczy o "optymaliźmie". Liczy się też ilość białka.

Nie
> wiem ile to jest waga należna,

Liczymy: wzrost minus sto.

> [...]
przejściu
> na optymalną zalecono to, co wiadomo od dawna: zbliżenie do normalnego

Tych, co są na "normalnym" żywieniu, pełne są szpitale.

Przyjmowanie większej ilości węglowodanów. Toż to są herezje!! :-)

Żadne herezje. Dieta optymalna polega na jedzeniu takich ilości
poszczególnych składników pożywienia, jakich organizm potrzebuje. Nie
ekscytuj się jednak zbytnio ilościami węglowodanów jakie są zalecane na d.o.
Górna granica to 150 gram w bardzo szczególnych przypadkach.

Pozdrawiam
Leszek

8. Data: 2002-05-28 22:01:49

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> :)))))
> Nic bardziej błędnego.
a czemu?? skoro optymalne stosunki nie sa optymalne
to chyba cos o nich nie najlepiej swiadczy. te stosunki maja chorych wyleczyc
a nie spowodowac choroby.

> To nie dieta się zmienia, tylko zalecenia dietetyczne zależne od czasu bycia
> na d.o.

:))))) no to ci sie udalo, nie dieta ale zalecenia:-)))
dla mnie nie trzyma sie to kupy i logiki.
iwon(k)a

9. Data: 2002-05-29 06:02:46

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ad0tds$fc9$1@news.tpi.pl...

> a czemu??

Bo nie zmierza do piramidki

skoro optymalne stosunki nie sa optymalne

Zdaje się, że to nie Ty ustalasz jakie stosunki są optymalne :).
Nie ma jednej stałej proporcji dla wszystkich i na każdą okazję.

> to chyba cos o nich nie najlepiej swiadczy. te stosunki maja chorych
wyleczyc
> a nie spowodowac choroby.

I właśnie tak się je dobiera, aby leczyły. Od tego są lekarze opty i w
szczególnych przypadkach oni ustalają właściwe ilości BTW.

> :))))) no to ci sie udalo, nie dieta ale zalecenia:-)))

Co Cię tak śmieszy?

> dla mnie nie trzyma sie to kupy i logiki.

Na Twoją kupę i logikę nic nie poradzę :)

Pozdrawiam
Leszek

10. Data: 2002-05-29 12:37:06

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdaje się, że to nie Ty ustalasz jakie stosunki są optymalne :).

wiesz da mnie optymalne jest jakby jedno a nie wiele, inaczej
to kazde inne w zaleznosci od potrzeby tez mozna nazwac optymalne.

> Nie ma jednej stałej proporcji dla wszystkich i na każdą okazję.

no wlasnie, wobec tego kazda dieta i kazdy czlowiek moze swoja
diete lub stosunki nazwac optymalne.

> I właśnie tak się je dobiera, aby leczyły. Od tego są lekarze opty i w
> szczególnych przypadkach oni ustalają właściwe ilości BTW.

wlasnite jest dla mnie ciekawe, ze teraz tak mowicie podaczs gdy do tej pory
podawaliscie i zreszta w kisazkach K tez tak bylo napisane, jeden stosunek
i on mial wlasnie wyleczyc wszystko. teraz sie wycofujecie ze nie jeden dla
wszystkich.

> Co Cię tak śmieszy?

ze dla ciebie wciaz jest to ta sama dieta tylko inne zalecenia.

> Na Twoją kupę i logikę nic nie poradzę :)

no wiem, na szczescie:-))
iwon(k)a

Przełom w medycynie
Kary za dietę