Brama wjazdowa, uchylna

1. Data: 2006-06-22 07:22:44

Temat: Brama wjazdowa, uchylna
Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma ktos namiary na solidnego montera bram wjazdowych, najlepiej niedaleko
centrum? Poszukuje kogos kto zamontuje brame uchylna (ok 2m wysokosci na ok.
3m szerokosci) z automatyka, kilka pilotow, domofony itp. Oczywiscie w
rozsadnej cenie.

Pozdro
Ziomall

--
"Kiedy zrozumialem jak wazny jest kazdy dzien
Okazalo sie, ze juz coraz dluzszy rzucam cien..."

2. Data: 2006-06-22 08:30:26

Temat: Re: Brama wjazdowa, uchylna
Od: "gasper" <g...@p...comp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Ma ktos namiary na solidnego montera bram wjazdowych, najlepiej niedaleko
> centrum?

centrum czego?

3. Data: 2006-06-22 08:38:41

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gasper"

> centrum czego?

zgierza - nie wiesz?:-)

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

4. Data: 2006-06-22 08:46:40

Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "gasper"

> zgierza - nie wiesz?:-)

Zgierza bedzie jak najbardziej ok :) Chodzilo mi o centrum kraju a dokladnie
o Leczyce (tak, wiem to nie centrum, centrum jest w Piatku). A moze ktos
jest zorientowany jak moze wygladac przyblizony koszt takiej inwestycji (nie
licze planow, zgody itd.)?

Ziomall

5. Data: 2006-06-22 09:27:06

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ziomall"

> jest zorientowany jak moze wygladac przyblizony koszt takiej inwestycji
> (nie licze planow, zgody itd.)?

polecic ci nie polece - bo z poludnia jestem - ale dam tylko rade - jak
zalozysz to wszystko co sie da pozniej zaspawaj i zamuruj i zamknij na
klodke:-)
mowiac inaczej - pamietaj o skutecznym zabezpieczeniu silownikow i
sterowania przed zlodziejami

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

6. Data: 2006-06-22 09:58:07

Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> klodke:-)
> mowiac inaczej - pamietaj o skutecznym zabezpieczeniu silownikow i

Dzieki za rade, pomysle o tym.

Ziomall

7. Data: 2006-06-22 10:01:11

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ziomall"

> Dzieki za rade, pomysle o tym.

nie ma nad czym myslec - musisz to zrobic - inaczej sobie ktos pozyczy - ja
jstem taka madra po zniknieciu dwoch silownikow i sterowania firmy nice

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

8. Data: 2006-06-22 10:50:22

Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie ma nad czym myslec - musisz to zrobic - inaczej sobie ktos pozyczy -
> ja jstem taka madra po zniknieciu dwoch silownikow i sterowania firmy nice

No wiec porozmawiam o tym z czlowiekiem, ktory bedzie taki zestaw montowal i
niech zrobi to porzadnie. Przeciez chyba znaja sie na tym lepiej niz ja?

Ziomall

9. Data: 2006-06-22 13:38:20

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ziomall"

> No wiec porozmawiam o tym z czlowiekiem, ktory bedzie taki zestaw montowal
> i niech zrobi to porzadnie. Przeciez chyba znaja sie na tym lepiej niz ja?

chyba nie - u mnie przeciez nie ja montowalam sobie sama:-)
ale juz sama - we wlasnym zakresie po tym jak to zniklo - zostal
zabezpieczony automat w drugiej bramie, a jak do tej w koncu odkupie
urzadzenia - to napewno SAMA zadbam o ich zabezpieczenie - u mnie znikl
sprzet tylko za 4 tys:-(

--
www.aem.pl GG: 1145538

Sklepy internetowe