Braun Multiquick

1. Data: 2005-11-12 13:34:31

Temat: Braun Multiquick
Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

wlasnie widzialam reklame tego urzadzenia i zachorowalam na nie. Bo
wyglada, ze to jest to co by mi sie w kuchni naprawde przydalo.
Juz zaczelam meczyc TZ, zeby mi w Austrii kupil, cena maksymalna
dochodzi tam do 150 euro.

Czy ktos moze podzielic sie doswiadczeniem apropos tego Baruna?
Slusznie mecze TZ?
Warto to kupic?

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space

2. Data: 2005-11-12 23:27:55

Temat: Re: Braun Multiquick
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sat, 12 Nov 2005 14:34:31 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <b...@w...pl> i powiedziała:

> [...]
> wyglada, ze to jest to co by mi sie w kuchni naprawde przydalo.
> Juz zaczelam meczyc TZ, zeby mi w Austrii kupil, cena maksymalna

Toto jest dostępne, ale chyba słabsze:
http://www.agd.and.pl/agd/braun/mr400.htm

Też mi się reklama spodobała.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

3. Data: 2005-11-13 09:27:10

Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak napisał(a):

> Toto jest dostępne, ale chyba słabsze:
> http://www.agd.and.pl/agd/braun/mr400.htm

No wlasnie w Austrii, w Saturnie jest wiekszy wybor.
Te slabsze (i tansze) tez sa.
Ja chcialabym wiedziec, ktory zestaw moge spokojnie kupic, czy od razu
siegac po ten najbardziej wypasiony :).

4. Data: 2005-11-13 12:31:03

Od: "Michał" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Slusznie mecze TZ?

Nieslusznie męczysz. TZ, to najwiekszy skarb i trzeba sie z Nim obchodzic
delikatnie:)
Brauna warto kupić. Ja mam 600 watowego z opcją turbo. Jest w użyciu
codziennie. Taki full wypas to ma tylko więcej funkcję kruszenia lodu i
metalowy do tego pojemnik.
Polecam
Pozdrawiam
Michał

5. Data: 2005-11-13 13:41:22

Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał napisał(a):

> Nieslusznie męczysz. TZ, to najwiekszy skarb i trzeba sie z Nim obchodzic
> delikatnie:)

Och, nie, nie... ja mu tylko delikatnie, trzy razy zasugerowalam w smsie :)

> Brauna warto kupić. Ja mam 600 watowego z opcją turbo. Jest w użyciu
> codziennie. Taki full wypas to ma tylko więcej funkcję kruszenia lodu i
> metalowy do tego pojemnik.

Acha, a ten metalowy pojemnik mozna dokupic osobno?
Jak czytałam o zestawach (tzn. probowalam czytac, bo kiepsko u mnie z
niemieckim) to wersja full wypas w Saturnie, nie ma opcji kruszenia
lodu, a ma ja za to inna, o polowe tansza wersja. Jak to z tym jest?

6. Data: 2005-11-13 14:18:29

Od: "Michał" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niemieckim) to wersja full wypas w Saturnie, nie ma opcji kruszenia
> lodu, a ma ja za to inna, o polowe tansza wersja. Jak to z tym jest?

Osobno chyba nie można, ale nie bedę się upierał, bo mikser/blender/ dostałem
w prezencie:)
Co do tańszych wersji, to pewnie słabszy silnik, gorsza przekładnia i tp. Mój
ma 600 W i radzi sobie np z mieleniem mięsa bardzo dobrze.
Michal

7. Data: 2005-11-13 18:21:06

Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna 'Bastet' Świderska" <b...@w...pl> napisał w
wiadomości

Ja mam taki sam.

> Acha, a ten metalowy pojemnik mozna dokupic osobno?
Chyba nie. Ale ja swojego kupiłam w pełnej wersji na Allegro, za około 300
złotych. Z polską gwarancją, po prostu od hurtownika.
Bardzo przydatne urządzenie. Jest na allegro
to nie jest co prawda ten człowiek, od którego ja kupiłam, ale widać ze tez
OK. A cena niższa niż w Austrii :)

Pozdrawiam
Magdalena

8. Data: 2005-11-15 12:52:43

Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_> szukaj wiadomości tego autora

mam cuś takiego 400 W ale bardziej wyposażone niż ten w linku:
ma wymienne
końcówke do siekania/miksowania
końcówkę do mieszania
przystawkę (pojemnik) do siekania (taki mini-malakser)
wysoki kubek

U nas w sklepach się chyba na takie ustrojstwo mówi blender

Mam to od dwóch lat, kupiłem w media markt- jest super. kosztowało niecałe
130 zł, teraz jest nieco tańsze
--
Jackare
Bytom

9. Data: 2005-11-15 12:54:38

Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo przydatne urządzenie. Jest na allegro

sugerowałbym sprawdzić w Mediamarkt- mam wrażenie że jest taniej.
--
Jackare
Bytom

10. Data: 2005-11-17 16:04:57

Od: <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@w...pl> napisał(a):

> Czy ktos moze podzielic sie doswiadczeniem apropos tego Baruna?
> Slusznie mecze TZ?
> Warto to kupic?

Ja moge. Mam wersje z czescia do kruszenia lodu czyli MR 5550 BC + HC. Kupiony
w kwietniu w Selgrosie w Poznaniu za ok 250PLN. Widzialem od tamtej pory w
ichniej gazetce z trzy razy jak go reklamowali w tej cenie.
Z jego mozliwosci jestem b. zadowolony - serek z czosnkiem pieknie sie mieli
(mniam), koktajle typu mleko/kefir + owoc szybko sie robi. Siekanie
pietruszki, cebuli czy orzechow to betka a i dla malucha mozna posilek (np.
zmielona marchewka z gotowanym mieskiem) odpowiednio przygotowac. To ostatnie
to bylo motywacja do zakupu. Kruszonego lodu jeszcze nie robilem, ale
sylwester niedlugo wiec kto wie :).
Aha. Dwa razy juz na gwarancji wymienialem w serwisie jednostke napedowa... Po
kilku ciezszych pracach (m.in. mielone) przestala krecic. Silnik jednak sie
nie spalil, bo przy wstrzasach podejmowal prace. Jakby szczotki sie wytarly i
nie kontaktowaly. Serwis problemow nie robil, ale odnioslem wrazenie, ze ten
MR ma jakas wade fabryczna o ktorej wiedza...

Pzdr

Schab w papryce - przepis
www.dvd100.net No sabes lo que te estas perdiendo, 6IU7
filety sledziowe w occie