Brawo, Węgrzy!

61. Data: 2020-04-05 02:45:58

Temat: Re: Brawo, Węgrzy!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Umiem się nim posługiwać, ale ten żargon niekoniecznie rokuje coś w środku.
> żargon chrześcijański to nie chrześcijaństwo, co historia boleśnie udowodniła.
> Krzyżacy też go mieli na ustach, a demona nienawiści i zagłady w sercu.

Nie odróżniać chrześcijaństwa od jego wypaczeń to jak nie odróżniać
komunizmu od socjalizmu, oryginalnego obrazu od marnej kopii, dźwięku
skrzypiec od meczenia owcy.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

62. Data: 2020-04-05 02:49:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 5 kwietnia 2020 02:46:33 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Nie odróżniać chrześcijaństwa od jego wypaczeń to jak nie odróżniać
> komunizmu od socjalizmu, oryginalnego obrazu od marnej kopii, dźwięku
> skrzypiec od meczenia owcy.

Ale my tu mówimy o posługiwaniu się żargonem, a nie o treściach.

63. Data: 2020-04-05 02:53:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 5 kwietnia 2020 02:49:26 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> Ale my tu mówimy o posługiwaniu się żargonem, a nie o treściach.

PS. Lingwista to ktoś, kto _dowolnym_ żargonem wyraża _dowolne_ treści, nawet te
realnie nie skorelowane.

Ucieleśnieniem Paradygmatu Lingwistycznego np. jest heavymetalowa wersja Fugi i
Toccaty Bacha.

64. Data: 2020-04-05 09:45:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2020 o 01:01, Izaura pisze:

> Chcialas przez to powiedziec, ze rodzice cie molestowali...?

Przykro mi, że tylko z tym ci się dzieciństwo kojarzy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

65. Data: 2020-04-05 10:05:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2020 o 02:45, XL pisze:

> Nie odróżniać chrześcijaństwa od jego wypaczeń to jak nie odróżniać
> komunizmu od socjalizmu, oryginalnego obrazu od marnej kopii, dźwięku
> skrzypiec od meczenia owcy.

Słuszna uwaga.
Tylko jak poznać co jest wypaczeniem, a co nie?
Czy wypaczeniem jest torturowanie i palenie ludzi na stosach, czy wręcz
przeciwnie, wypaczeniem jest zaprzestanie torturowania i palenia ludzi
na stosach?
Czy wypaczeniem jest Rydzyk, czy wręcz przeciwnie, to właśnie on jest
przedstawicielem prawdziwego oblicza kościoła?
Czy wypaczeniem jest ochrona pedofilów przez kościół, czy wręcz
przeciwnie, to wydawanie pedofilów prokuraturze jest wypaczeniem?
Czy skupowanie ziemi od państwa za złotówkę jest wypaczeniem, czy wręcz
przeciwnie, kupowanie po cenach rynkowych jest wypaczeniem?
Czy wypaczeniem jest, gdy klecha twierdzi, że dzieci z in vitro mają
bruzdy na czole, czy wręcz przeciwnie, wypaczeniem jest klecha, który
tak nie twierdzi?

Możesz podać po jednym przykładzie wypaczenia i prawidłowego zachowania
kościoła, żebym wiedział co uważasz za wypaczenie, a co nie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

66. Data: 2020-04-05 10:42:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet te realnie nie skorelowane.
>
> Ucieleśnieniem Paradygmatu Lingwistycznego np. jest heavymetalowa wersja

Dzięki za wyjaśnienie. Dobry przykład :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

67. Data: 2020-04-05 11:01:00

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skrzypiec od meczenia owcy.

Ale my tu mówimy o posługiwaniu się żargonem, a nie o treściach.
---
"Nie kazdy kto mi mowi "Panie, Panie" wejdzie do Krolestwa Niebieskiego ale kto pelni
wole Ojca..."
Tresc to czyn, Slowo to [w Chrzescijanstwie] Zywa-osobowa idea ozywiajaca swym Duchem
nasz Czyn.
Trzeba wierzyc w Prawde Slowa by czyn mial Tresc Milosci.

68. Data: 2020-04-05 11:11:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> swym Duchem nasz Czyn.
> Trzeba wierzyc w Prawde Slowa by czyn mial Tresc Milosci.

Prawda.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

69. Data: 2020-04-05 12:02:13

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 5 kwietnia 2020 11:01:01 UTC+2 użytkownik m...@g...com
napisał:

> Tresc Milosci

BTw. Przypomniał mi się wierszyk pewnego poety z trochę dalszej "przyszywanej" (bo
spokrewnionej z młodszym bratem, a ze mną tylko skoligowanej) rodziny:

Miron Białoszewski: Namuzowywanie

Muzo
Natchniuzo
tak
ci
końcówkuję
z niepisaniowości
natreść
mi
ości
uzo

70. Data: 2020-04-05 22:31:07

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-05 09:45, Kviat wrote:

> Przykro mi, że tylko z tym ci się dzieciństwo kojarzy.

//ale, co przez to chcialas powiedziec...

Żołnierze, lekarze, pielęgniarki.
Pójdziemy na wybory :-)
Ordnung muss sein!
co to gozdek jest :)