Brawo, młodzi!

1. Data: 2015-02-18 20:05:53

Temat: Brawo, młodzi!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie dajcie skluzikować Waszych przyszłych dzieci!
http://wpolityce.pl/polityka/233793-miazdzaca-odpowi
edz-studentow-wsksim-na-edukacyjne-zakazy-szefowej-m
en-zobacz-wideo

2. Data: 2015-02-18 21:22:36

Temat: Re: Brawo, młodzi!
Od: koń Fritz i jego pan dr Schultz <"dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-18 o 20:05, XL pisze:
> Nie dajcie skluzikować Waszych przyszłych dzieci!
> http://wpolityce.pl/polityka/233793-miazdzaca-odpowi
edz-studentow-wsksim-na-edukacyjne-zakazy-szefowej-m
en-zobacz-wideo

Tolerancja (łac. tolerantia - ,,cierpliwa wytrwałość"; od łac. czasownika
tolerare - ,,wytrzymywać", ,,znosić", ,,przecierpieć")

3. Data: 2015-02-18 21:35:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2015 21:22:36 +0100, koń Fritz i jego pan dr Schultz
napisał(a):

edz-studentow-wsksim-na-edukacyjne-zakazy-szefowej-m
en-zobacz-wideo

> Tolerancja (łac. tolerantia ? ?cierpliwa wytrwałość?; od łac. czasownika
> tolerare ? ?wytrzymywać?, ?znosić?, ?przecierpieć?)

Nie wszystko da się przecierpieć - jak "przecierpieć" zamach na dobro
własnego dziecka?

4. Data: 2015-02-18 23:12:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś w szkole chciałby mieć radio maryja na wykładach?
Nie dziewię się Kluzik, że propagande radio maryja zabroniła do szkół wprowadzić i
tak wszyscy się śmieją z debili i radia maryja, z bredni które głupim staruchom
wmawiają. Młodzież ma się uczyć a nie dewiantów i dewotów słuchać z ich
zdebilnieniem.

5. Data: 2015-02-18 23:34:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fragi
Dnia Wed, 18 Feb 2015 17:24:53 +0100, LeoTar napisał(a):

> glob pisze:
ps.com...

> gdzie Ty widzisz nienawiść do kobiet w moich wypowiedziach?

Tam gdzie wszyscy.

--
M.

A ty wiesz o co wogóle chodzi?
To ci streszcze.
Rydzyk, tak ten od radio maryja, tak ten złodziej i siewca nienawiści....ubzdurał
sobie że powinien mieć wykłady w szkole....dokładnie, takie jak słyszymy w radio
maryja, co staruchy dzwonią i całe renty oddają, bo ksundz Rydzyk powiedział że
wszyscy komuniści tylko nie one itd....

Kluzik powiedziała Rydzykowi NIE.
Jak na Rydzyka przystało zaczą wywyjać od świń, kartofli by kopała itd...wiesz typowe
" miłosierdzie" .

Ty byś chciał przymusowo w szkole słuchać bredni Rydzyka?
A Ikselka jak na bezmózga przystało, wzieła sobie kłamstwa z Trwam tu wkleiła, że
ktoś chce w szkole na zajęciach mieć Rydzyka, jeszcze nikogo nie powalio tak ostro,
by być torturowanym w szkole radiem maryja.

7. Data: 2015-02-19 18:25:13

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Kluzik powiedziała Rydzykowi NIE.

I to błąd bo o prowadzeniu biznesów wiele się można nauczyć od ojca
dyrektora.

> Jak na Rydzyka przystało zaczą wywyjać od świń, kartofli by kopała
> itd...wiesz typowe " miłosierdzie" .

Każdy prawdziwy katolik by się wkurzył

8. Data: 2015-02-19 20:55:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko
> [...]
dyrektora.

> Jak na Rydzyka przystało zaczą wywyjać od świń, kartofli by kopała

Pytanie tylko kto wytrzyma na zajęciach szkolnych z dewotami Rydzyka, którzy będą
przekonywać przykładowo że trzymanie się młodych za rece to zboczenie, każdy powinien
być celibatykiem, jak one stare.

POmoż zbierac POdpisy na Kukiza...
Do poczytania
O konwencji