Re: Brodawka

1. Data: 1999-12-22 14:37:46

Temat: Re: Brodawka
Od: Stanecki Tomasz <f...@p...wpk.p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

a kto wie z kad sie biora takie brodawki
ponoc to jakies wirusy
kto wie cos wiecej na ten temat?
pozdrowienia
flash

2. Data: 1999-12-22 14:43:56

Od: "danusia błaszak" <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

no własnie, może ktoś wie, gdzie w warszawie robią to ciekłym azotem?
poszukuję czegoś skutecznego na kurzajkę,
a podobno ta metoda z azotem jest najlepsza.
tylko jeszcze w tym problem, ze to jest na nosie,
tak troszkę wewnątrz prawej dziurki.

wesołych, zdrowych świąt
anka (z konta koleżanki)

3. Data: 1999-12-24 01:35:02

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 22 Dec 1999 15:37:46 +0100 Stanecki Tomasz
<f...@p...wpk.p.lodz.pl> napisal(a):

>a kto wie z kad sie biora takie brodawki
>ponoc to jakies wirusy

Ponoc sa (wydaje mi sie, ze chyba napewno :-) ).
BTW, wiele lat temu (~20) byl na rynku jakis lek niby antywirusowy,
ktory zostal wycofany. Jesli mnie pamiec nie myli (a przez tyle lat to
nie gwarantuje) to nazywal sie Influmin. Jakis lekarz proponowal
wcieranie tego w kurzajki (bylo ich troche na stopie). Co ciekawe -
okazalo sie to skuteczne.
Jesli ktos wie o jakim leku pisze, to moze by cos napisal co to bylo i
dlaczego zostalo wycofane. No i czy to faktycznie moglo dzialac czy
tez byla to czysta sugestia ;-)

Wszystkiego najlepszego z okazji Swiat.
gr

PS tez jestem dysortografikiem ;-)

4. Data: 1999-12-27 01:09:21

Temat: Odp: Brodawka
Od: "Marek Ruszczyński" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:j...@4...com..
.

> [...]
> gr
>
> PS tez jestem dysortografikiem ;-)
> za brodawki odpowiedzialne sa HPV-human papilloma virus jest ich duzo
rodzajow,za te na stopach typ1 i 2
lekki to np Verrrumal,leczy sie je tez podofilotoksyna,krioterapia i
lyzeczkowaniem,skuteczne jest tez jaskolcze ziele
najbardziej polecam wizyte u dermatologa:)

5. Data: 2000-02-04 11:47:28

Od: "PRZEMYSŁAW" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

lek dostepny w aptekach, do stosowania zewnetrznego BRODACID.
PJB.

6. Data: 2000-02-06 00:57:08

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 04 Feb 2000 11:47:28 GMT "PRZEMYSŁAW" <p...@k...net.pl>
napisal:

>lek dostepny w aptekach, do stosowania zewnetrznego BRODACID.

Poskutkowal Verrumal ("klej" z dodatkiem kwasu salicylowego i
fluoroacylu) wspomagany nieco lapisem.
gr

Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!
Re: Tezec
Re: metformin
Re: to mnie dreczy...
Odp: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!