Re: Bruk debowy jak klasc ..

Data: 2010-11-01 20:39:15
Temat: Re: Bruk debowy jak klasc ..
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

W dniu 2010-10-31 14:44, JerzyN pisze:

> Zastanów się czy warto kupować od kogoś kto nie zna prawa, nie potrafi
> pisać poprawnie po polsku i liczyć do pięciu (sześciu).
> ;-)
:)
Twoje prawo u mnie kupić albo nie kupić
a ja również mam prawo Tobie sprzedać albo nie sprzedać.
Jeśli potrafisz to udowodnij, że mylę się.
Określę Tobie stan wyjściowy : jestem rolnikiem i sprzedaję rośliny
wyprodukowane w swoim gospodarstwie rolnym.
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/