Brukselka?-Co z tego mozna zrobic.

21. Data: 2007-01-26 16:44:05

Temat: Re: Brukselka?-Co z tego mozna zrobic.
Od: "czeremcha" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 15:57, Gosia Plitmik <p...@o...pl> wrote:

> jedna osoba. Jeszcze raz przepraszam;-(

I nawet już się nie tarzasz po podłodze?

Ania

22. Data: 2007-01-26 17:47:56

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> I nawet już się nie tarzasz po podłodze?

Za twoich czasów jak widac tez w szkole nie było nauki czytania ze
zrozumieniem. Hmm, a moze raczej trafili na wyjatkowo oporną, arogancką
uczenicę;->? Wygooglałas sobie w koncu co znaczy ROTFL, to gratuluje,
przynajmniej korzystanie z google opanowałas w podstawowym stopniu.
"Maturzystko Giertycha".

--

Gosia

23. Data: 2007-01-26 21:42:28

Od: "czeremcha" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 18:47, Gosia Plitmik <p...@o...pl> wrote:

> [...]
> uczenicę;->? Wygooglałas sobie w koncu co znaczy ROTFL, to gratuluje,
> przynajmniej korzystanie z google opanowałas w podstawowym stopniu.

Heh, to teraz ja się poturlam...

A tobie alt wysiada... Chyba, żeś dopiero przed maturą?

Ania

24. Data: 2007-01-26 21:56:10

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 17:47, Gosia Plitmik <p...@o...pl> wrote:

> [...]
> uczenicę;->? Wygooglałas sobie w koncu co znaczy ROTFL, to gratuluje,
> przynajmniej korzystanie z google opanowałas w podstawowym stopniu.

Dzieki za odmlodzenie mojej zony, masz widocznie nie tylko talenty
kulinarne.
Nie tarzam sie po podlodze, ale super. Widze ze bardzo szczegolowo
czytasz posty.

JANUSZ

25. Data: 2007-01-26 22:03:14

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

anatol napisał(a):

> Dzieki za odmlodzenie mojej zony, masz widocznie nie tylko talenty
> kulinarne.
> Nie tarzam sie po podlodze, ale super. Widze ze bardzo szczegolowo
> czytasz posty.

Mam jeszcze dar jasnowidzenia. Od razu postawiłam na "moherowe
berety";->A, o cudzysłowie uczono za waszych czasów?
--

Gosia

26. Data: 2007-01-26 23:25:49

Od: "czeremcha" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 23:03, Gosia Plitmik <p...@o...pl> wrote:
> Od razu postawiłam na "moherowe
> berety";->

No to przegrałaś stawkę!

A, o cudzysłowie uczono za waszych czasów?

Interpunkcji za to uczono.

I to by było na tyle.

Ania

27. Data: 2007-01-26 23:34:54

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 22:03, Gosia Plitmik <p...@o...pl> wrote:
Od razu postawiłam na "moherowe
> berety

Nastepny talent, do hazardu.
Nie chadzaj do kasyn, bo przegrasz.

Janusz

28. Data: 2007-01-27 00:24:49

Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 22:03, Gosia Plitmik <p...@o...pl> wrote:
Mam jeszcze dar jasnowidzenia. Od razu postawiłam na "moherowe
> berety";->
Gosiu, moher jest teraz na topie! Ja np. go uwielbiam i niezbyt lubię
deprecjonujące ludzi określenie "moherowe berety", i powtórzyłabym
za Krystyną Jandą: "...Tak? To chyba sobie taki sprawię wobec
tego"...
Barwa tego określenia to nie sprawa moheru, tylko poglądów
mówiącego.

29. Data: 2007-01-27 02:19:35

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 22:03, Gosia Plitmik <p...@o...pl> wrote:

Czepilas sie tych moherowych beretow, jakby ktos, kto ma inne,
krytyczne zdanie byl wyslannikiem Rydzyka na grupe prk.

Janusz
Nie czepiaj sie literek bo takie tylko mam.

30. Data: 2007-02-06 15:53:12

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha schrieb:

> No to przegrałaś stawkę!
>
> A, o cudzysłowie uczono za waszych czasów?
>
> Interpunkcji za to uczono.
>
> I to by było na tyle.

cudzysłowia też bywały w naszym liceum.

Waldek