Brytyjczycy są kiepskimi kucharzami

41. Data: 2006-06-20 12:46:09

Temat: Re: Brytyjczycy są kiepskimi kucharzami
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
news:e78qij$bjg$1@news.onet.pl...

i jeszcze

http://www.recipetips.com/kitchen-tips/t-129-/Cookin
g-Temperature.asp

42. Data: 2006-06-20 13:00:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"traczykowa" <m...@o...eu> wrote in message
news:e78pin$l7h$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Szkoda.
>
> m.

A co ja ci kobiecino zrobiłem, oprócz dzieciątka?

43. Data: 2006-06-20 13:03:01

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.foodpoisoning.com/

44. Data: 2006-06-20 13:06:53

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Theli" <p...@w...pl> wrote in message

> W ,,zbiorowym zywieniu'' nie mozna trzymac jajek w tej samej
> szafce/lodowce co produkty do bezposredniego spozycia. Ale kto w domu
> tego przestrzega? ;)

jak to kto? ja :)) przeciez w lodowce jest nawet specjalne miejsce
wydzielone na jajka :)

iwon(k)a

45. Data: 2006-06-20 13:15:39

Od: "traczykowa" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "traczykowa" <m...@o...eu> wrote in message
> A co ja ci kobiecino zrobiłem, oprócz dzieciątka?

nie pochlebiaj sobie, tego też nie potrafisz...

m.

46. Data: 2006-06-20 13:19:52

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a schrieb:
> "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> mozna sprawdzic na necie jesli chodzi o mieso, a jak sprawdzic
> - wystarczy kupic termometr i wbic go cialo miesne ;))
> http://whatscookingamerica.net/Information/MeatTempe
ratureChart.htm
> http://www.allqa.com/HamburgerCooking.htm

> no niektorzy to nawet wlosnicy dostali jak sie najedli takim
> tatarkiem.

nie takim, tylko surowym mięsem wieprzowym. Np. w USA nie ma
obowązkowych badań na włośnicę i tam spożywanie surowej wieprzowiny jest
wysoce niewskazane.

Waldek

47. Data: 2006-06-20 13:20:12

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no niektorzy to nawet wlosnicy dostali jak sie najedli takim
> tatarkiem.

Włośnicy?? Ciekawe... Zawsze uważałem, że włośnie to świnia, a nie krowa...

A jak się kupuje skazone mięso bez nadzoru, to sie potem ma "taniej od
chłopa na rynku".

DJD

48. Data: 2006-06-20 13:32:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> nie pochlebiaj sobie, tego też nie potrafisz...
>
> m.

He..he, już mi się odechciało... Ale jeszcze nie zapomniałem jak się to
robi... ;-P))))))))))

49. Data: 2006-06-20 13:32:30

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> jak to kto? ja :)) przeciez w lodowce jest nawet specjalne miejsce
> wydzielone na jajka :)

No wlasnie, w tej samej lodowce :)

th

50. Data: 2006-06-20 13:42:09

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Theli" <p...@w...pl> wrote in message

> No wlasnie, w tej samej lodowce :)

no tak, jednakoz ja nie uzywam tylu jajek co w zbiorowym zywieniu
wiec rozne produkty nie maja jak sie "spotkac" ze soba :)

iwon(k)a

Krem z białych warzyw z oliwą truflową
GDYBYM...
Oregano