barwniki

1. Data: 2006-06-18 14:55:57

Temat: barwniki
Od: "AgaPe" <aga.potyka@(xxx)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od pewnego czasu szukam w sklepach barwników spożywczych i narazie
nigdzie nie potrafię ich kupić. Czy ktoś może mi wskazać gdzie na terenie
Śląska ich szukać? Dodam, że w Tesco, Realu itd niestety brak :(
Serdeczne dzięki za wszelkie podpowiedzi.

Pozdrawiam,
AgaPe

2. Data: 2006-06-18 16:32:58

Temat: Re: barwniki
Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgaPe wrote:
> [...]
> terenie Śląska ich szukać? Dodam, że w Tesco, Realu itd niestety brak
> :( Serdeczne dzięki za wszelkie podpowiedzi.

W PiP powinnaś coś znaleźć :)
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
***** www.madej.master.pl **************** http://skocz.pl/bmhh *****

3. Data: 2006-06-18 17:16:17

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Jun 2006 18:32:58 +0200, Waćpanna lub waćpan @nn, w wiadomości
<news:e73v7p$ft1$1@ns.netstone.pl> zawarł, co następuje:

> W PiP powinnaś coś znaleźć :)

Najbliższy we Wrocku ze Śląska, więc IMO kiepsko radzisz.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

4. Data: 2006-06-18 18:07:52

Od: "AgaPe" <aga.potyka@(xxx)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" zawarł, co następuje:

> Najbliższy we Wrocku ze Śląska, więc IMO kiepsko radzisz.

Chyba pozostanie mi dolanie soku z buraka i czerwony już będzie.

Pozdrawiam,
AgaPe

5. Data: 2006-06-19 06:18:15

Od: a...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

AgaPe (xxx) napisał(a):
> Użytkownik "Tatiana" zawarł, co następuje:

> Chyba pozostanie mi dolanie soku z buraka i czerwony już będzie.
>
> Pozdrawiam,
> AgaPe

W zajezdni tramwajowej w BĘDZINIE jest hurtownia różnych słodkości
, barwników, dekoracji do tortów,ciast- super wybór ,raj dla
cukiernika.
Tego się nie kupi w sklepie:-))

Pozdrawiam
Aga

6. Data: 2006-06-19 07:07:06

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana wrote:

> Najbliższy we Wrocku ze Śląska, więc IMO kiepsko radzisz.

To zaliczy przy okazji wycieczkę do Wrocławia - nie ma tego złego... ;D
Ania

7. Data: 2006-06-19 13:43:00

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgaPe" <aga.potyka@(xxx)wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Śląska ich szukać? Dodam, że w Tesco, Realu itd niestety brak :(
> Serdeczne dzięki za wszelkie podpowiedzi.

Zalezy do czego Ci te barwniki.

Większosć lepiej zastapić składnikami naturalnymi.

DJD

8. Data: 2006-06-19 20:15:23

Od: "AgaPe" <aga.potyka@(xxx)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W zajezdni tramwajowej w BĘDZINIE ...

Serdecznie dziękuję! Przy najbliższej okazji napewno podjadę :-)

Pozdrawiam,
Aga P.

9. Data: 2006-06-19 20:16:44

Od: "AgaPe" <aga.potyka@(xxx)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@b...pl> napisał:
> To zaliczy przy okazji wycieczkę do Wrocławia - nie ma tego złego... ;D

hehe a niecały miesiąc temu byłam we Wrocławiu... :-)

Aga P.

strudel Magdaleny po raz drugi :-)
NA DZISIAJ
Proszę pomóż mi!!!