Budzenie się nad ranem

1. Data: 2004-12-20 18:09:35

Temat: Budzenie się nad ranem
Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu co noc budzę się około 4:00 i nie mogę zasnąć przez
jakąś godzinę. Później mam problemy ze wstaniem na wykłady, bo jestem
zmęczony. Czy ktoś wie, co jest grane? Stres, czy co...

2. Data: 2004-12-20 18:30:03

Temat: Re: Budzenie się nad ranem
Od: "Leszek 'LECHU' Foss" <l...@c...chip.lp> szukaj wiadomości tego autora

Michał <m...@o...pl> wystukał(a):

> Od jakiegoś czasu co noc budzę się około 4:00 i nie mogę zasnąć przez
> jakąś godzinę. Później mam problemy ze wstaniem na wykłady, bo jestem
> zmęczony. Czy ktoś wie, co jest grane? Stres, czy co...

Ja mam tak zawsze jak popije dzień wcześniej. Nie wiem czemu :/ Może
wyrzuty sumienia?

--
[ Leszek 'LECHU' Foss ]
[---lechu[at]club.chip.pl---]

3. Data: 2004-12-20 22:28:40

Od: "Maciek C" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek 'LECHU' Foss wrote:

> Ja mam tak zawsze jak popije dzień wcześniej. Nie wiem czemu :/ Może
> wyrzuty sumienia?

Ja bez picia też tak często mam, budzę się koło 4, czy 5, później zasypiam
:D

Maciek C

4. Data: 2004-12-20 22:57:41

Od: "Leszek 'LECHU' Foss" <l...@c...chip.lp> szukaj wiadomości tego autora

Maciek C <m...@i...net.pl> wystukał(a):

> Ja bez picia też tak często mam, budzę się koło 4, czy 5, później
> zasypiam

U ciebie to przez to ciągłe wierceie przez sąsiadów nerwicy się
nabawiłeś :P

--
[ Leszek 'LECHU' Foss ]
[---lechu[at]club.chip.pl---]

5. Data: 2004-12-22 12:35:41

Od: "Maciek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Od jakiegoś czasu co noc budzę się około 4:00 i nie mogę zasnąć przez
> jakąś godzinę. Później mam problemy ze wstaniem na wykłady, bo jestem
> zmęczony. Czy ktoś wie, co jest grane? Stres, czy co...
Mam to samo,
W dodatku sasiadka odpala TV o 6:00 (kawa czy herbata na cala pare) jestem
strasznie znerwicowany prze to, dodatkowo w innym pokoju sasiad napier...la
do 3, 4 nad ranem telewizorem, kicha na maxa, policja nic nie moze na to
poradzic, czasem spie w Walkmanie. Jak na moje to stres

pzdr
maciek

co i jak z odszkodowaniem??
rozpoznanie RTG