Bulgarska kuchnia

1. Data: 2001-09-05 19:45:01

Temat: Bulgarska kuchnia
Od: "Iwona B." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam przepisow na ciekawe bulgarskie potrwy.
Iwona

1. Data: 2001-09-05 19:53:30

Temat: Re: Bulgarska kuchnia
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona B." <m...@p...onet.pl> wrote:

>Szukam przepisow na ciekawe bulgarskie potrwy.
> Iwona

Mam do dyspozycji : Chłodnik tarator, sałatke szopską, Banicę z
feta i ziołami, paprykę faszerowaną.... z pewnej gazety.

AgataW.

1. Data: 2001-09-06 05:44:01

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

przeczytaj moj przepis na Banice, kilka postow
wyzej - niestety ciasto raczej trzeba zakupic,
chyba ze wiesz jak je zrobic

1. Data: 2001-09-06 06:59:57

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości

> Mam do dyspozycji : Chłodnik tarator, sałatke szopską, Banicę z
> feta i ziołami, paprykę faszerowaną.... z pewnej gazety.

Agatko, można te banice prosic, bo byl nizej post o niej, ale autor pisal,
ze ciasto trzeba kupic, a moze jednak da sie zrobic;-))

serdecznie pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-09-06 08:42:57

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciasto surowe ma smak ciasta na makaron - mam jeszcze jedno opakowanie w
lodowce jak chcesz to moge zrobic zdjecie i ewentualnie zeskanowac sklad ale
to jest napisane po Bulgarsku

1. Data: 2001-09-06 19:38:30

Od: s...@p...pl (Seva) szukaj wiadomości tego autora

AgataW <a...@g...com.pl> wrote in message news:<9n5vlb$p07$1@h1.uw.edu.pl>...

> Mam do dyspozycji : Chłodnik tarator, sałatke szopską, Banicę z
> feta i ziołami, paprykę faszerowaną.... z pewnej gazety.

A ja mam do dyspozycji żonę Bułgarkę. :-)
Oboje jesteśmy wegetarianami.

Pozdrawiam, Seva

1. Data: 2001-09-06 20:14:40

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja mam do dyspozycji żonę Bułgarkę. :-)
??? Mam cichą nadzieję, że nie znasz zbyt dobrz naszego języka?

> Oboje jesteśmy wegetarianami.
To nic nie zmienia. Podaj przepisy.
Pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-09-07 18:30:07

Od: <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ??? Mam cichą nadzieję, że nie znasz zbyt dobrz naszego języka?

Jeśli "nasz" oznacza polski, to siła rzeczy musiałem go trochę poznać
mieszkajac od urodzenia w Polsce, chodząc do podstawówki, liceum i na studia.
No, ale nie powiem, że znam go do końca - ciągle się uczę. :-)

Seva

1. Data: 2001-09-08 18:10:29

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
studia.
> No, ale nie powiem, że znam go do końca - ciągle się uczę. :-)
Mamy demokrację i równouprawnienie. ;-))) [Trochę luzu]
pozdr. Jerzy

Araby - Szaurma - nie zanuuudzam?
naleśniczki i lazania
takie tam, o cebuli ..
Mam boczek :)
Pasteryzacja w piekarniku z termoobiegiem