Bunt?

1. Data: 2001-11-25 17:08:44

Temat: Bunt?
Od: "Elżbieta Pietrzak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chcę ich czuć w sobie, a czuję. Słowa. Słowa, które płyną, które są
obrazami jak film. Kiedyś już tak miałam. Celuloidowe klatki umysłu wciągają
jak fala oceanu. Nie chcę! Nie chcę tego widzieć, czuć. Nie chcę w nich
widzieć siebie, czuć siebie. Nieeeeee. Już to raz przechodziłam. Tylko wtedy
było inaczej. Teraz jest gorzej. Dlaczego za każdym razem jest gorzej?! Nie,
nie krzyczę na Ciebie. Pytam siebie. Myślałam, że zacznę Być. A ja znowu
Czuję. Boże, stanąć gdzieś wysoko i wydrzeć ile sił w piersiach - DOŚĆ! Nie
wal więcej do cholery, Boże wcale nie miłosierny. Boże z krzywym uśmiechem.
Ty co wszystko możesz - wypchaj się swoją ignorancją. Nie tykaj mnie więcej
swoim paluchem bo Cię ugryzę. Nie widziałeś Piekła? To spojrzyj na mnie.
Ogień, uczucia to ja. Dosyć się mną bawiłeś. Moim życiem. Mną jak lalką,
marionetką. Pociągałeś za sznurki, a ja tańczyłam w rytm melodii, którą
gwizdałeś plując jadem jak żmija prosto w moją twarz. Nie katuj. Bo nic Ci
nie wyrządziłam. Jestem człowiekiem.

Irena Gajda
K...@w...pl

1. Data: 2001-11-25 23:26:04

Temat: Re: Bunt?
Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elżbieta Pietrzak [ a w zasadzie Irena Gajda]:

> Nie chcę ich czuć w sobie, a czuję. Słowa. Słowa, które płyną, które są
> obrazami jak film.

[i tu cały wywód o tych słowach]

Rzeczywiście bunt.
Gdyby został ujęty w łatwiejszej formie, pewnie doczekałby się dużo
odpowiedzi. Ale poezja emocjonalna nie do każdego trafia.
Tak to już jest :)
WP

1. Data: 2001-11-26 10:01:37

Od: "Vetch" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !

Użytkownik "Willie The Pimp" <w...@w...pl> napisał
> Rzeczywiście bunt.
> Gdyby został ujęty w łatwiejszej formie, pewnie doczekałby się dużo
> odpowiedzi. Ale poezja emocjonalna nie do każdego trafia.
> Tak to już jest :)

och, jakiś Ty doskonały :-)

Vetch

1. Data: 2001-11-26 10:09:21

Od: "Vetch" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !

Użytkownik "Elżbieta Pietrzak" <b...@w...pl> napisał
> [...]
> Teraz jest gorzej. Dlaczego za każdym razem jest gorzej?!

bo coraz więcej o tym myślisz, dojrzewasz wewnętrznie...

> Nie, nie krzyczę na Ciebie. Pytam siebie. Myślałam, że zacznę Być.
> A ja znowu Czuję.

"przed Tobą ogień i woda, co zechcesz, po to wyciągniesz rękę..."
ale...
"duch do czego innego dąży niż ciało"...
Mamy wolną wolę, no i jesteśmy tylko ludźmi...

> Boże, stanąć gdzieś wysoko i wydrzeć ile sił w piersiach - DOŚĆ!

zrób tak, to będzie Ci lżej ;-)
(przetestowane, działa :-)

> Jestem człowiekiem.

To chyba jasne :-)
A może spójrz na to inaczej ?
Nie jako owieczka, uciekająca przed grożącym palcem Bożym...
Może On właśnie uśmiecha się do Ciebie, myśląc sobie:
"dziecko, nad to wszystko Miłość..."

Vetch
;-)

1. Data: 2001-11-26 15:56:29

Od: "DeStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta Pietrzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Nie chcę ich czuć w sobie, a czuję. Słowa. Słowa, które płyną, które są
(itd.)

Jesli sie nie ma do kogo przyczepic, to najlatwiej przyczepic sie do Boga..
A tymczasem z rownym powodzeniem moglabys oskarzyc o swoje
niepowodzenia Billa Clintona, Osame Bin-Ladena, albo UFO ;)

JGrabowski

1. Data: 2001-11-27 15:19:02

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wciągają
> jak fala oceanu. Nie chcę! Nie chcę tego widzieć, czuć. Nie chcę >

Ja też nie chcę tego czytać! Chyba pomyliłaś grupy. Wyślij swoje wypociny na
pl.soc grafomania.
Dorrit
Irena Gajda
> K...@w...pl